Zitro Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Elsker alt sånn rosa-romantisk-prinsesse look over klærne. Et must er at den er rosa, gjerne nettbutikk og må føres i str 92. Elsker Emilé et rose klærne, men dem stopper på 86 i størrelsen. Ellers gla i Mexx, Claire merkene osv... Hjelp meg, vær så snill...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 vi er så heldig at vesla har fått en hjemmestrikka men jeg ville ha tittet på www.ellos.no og www.laredoute.no dersom jeg leita etter kåpe til vesla
Zitro Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Heldiggris, kjenner ingen som kan det jeg... :-( Men fant ingen på dem nettsidene heller.
Mor&barn Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Det var en adresse til en dansk side her for ikke så lenge siden, som hadde flotte nostalgiske barneklær. Husker desverre ikke adressen. Kanskje noen andre gjør?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 tror det var Yaddaline som la ut den adressen. Det er vel ikke kåpesesong nå, så det kan kanskje bli vanskelig å finne...
OsloMor Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Zaras har som regel fine kåper til både liten og stor:-)
cherry coke Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Kjøpte kåpe til 3 åringen på Zara i fjor. Ikke rosa, men den var nydelig og med et slikt "nostalgisk" snitt. Bredt bryststykke og innsvinget. Nydelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå