snart to barns mamma:) Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 den lille prinsen vår kom til verden 25 april 1 uke før termin. syns selv jeg hadde en drømmefødsel:) hadde små rier hele natta men de var ikke vonde. de ble sterkere og sterkere utover natta. klokken 5 vekket jeg mannen min og sa at nå er det noe på gang her. da var det 6 min mellom riene. ringte foreldrene mine og de kom og hentet dattera vår da var klokka blitt hall 7 og plutselig var det bare 3 min mellom riene. vi reiste til sykehuset var der ca 7 hadde da 6 cm åpning. fikk epidural og litt mat. ventet på at vannet skulle gå men det ville det ikke denne gangen heller. så var det pressing i 10 min og så var prinsen ute. helt fantastisk skjønn og deilig gled dere damer det er verdt slitet:)
pia*fødeklar* Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer så mye med liten prins og en flott fødselsopplevelse. kos dere masse sammen i tiden fremover
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer så mye, kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå