Gå til innhold

uke 28 og reise til kreta? dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke om jeg tør...

en uke i hellas i neste uke... hva tror dere? dumt? hmmm

har veldig lyst...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt ann på formen din også da? Jeg personlig hadde ikke dratt, jeg er i uke 27 nå med nummer 3, og jeg tåler varme svært dårlig når jeg er gravid, blir dårlig av det, må holde meg i skyggen, og drikke mye... også hadde ryggen min blitt totalt ødelagt av å sitte i et fly så lenge...

Skrevet

Å herligheten så deilig da!!!

Dra og KOS DEG!!

Vi skal på feire når jeg er i uke 25 og jeg gleder meg vilt!!!

Det er IKKE farlig å bade i basseng, ta boblebad osv. Men jeg skal være litt påpasselig med hva jeg dytter i meg bare.

Ha en flotters ferie!

Skrevet

reis og send litt sol hjem til oss som fryser! :)

Skrevet

Hei.

Syns ikke det høres så dumt ut :)

Skal til Tyrkia om to uker, vil da være 21 uker.

Å jeg gleder meg veldig, skal kose meg masse.

Flyturen får man bare gjøre det beste ut av. Prøve å lee seg litt underveis. Og ha på seg løse klær og behagelige sko. Går jo å kjøpe støttestrømper hvis du fort blir hoven i bena.

Skrevet

Forrige svangerskap dro vi til syden med vår eldste to måneder før jeg fødte. Det gikk veldig fint!! Satt noe mer i skyggen enn jeg vanligvis gjør, men vi hadde en flott tur:)

Skrevet

Jeg kom hjem fra Gran Canaria i uke 28, og hadde hatt en fantastisk kjempedeilig uke :o)

Ikke spesielt gira på å fly på en stund etterpå, men det er en helt annen sak... ;o)

Sykt deilig med sol og varme, ingen plikter og bare tid til hverandre.

Så sant du føler deg i fin form, så kan det anbefales på det varmeste :o)

Skrevet

Vi reiser til kreta neste uke.. Eller på lørdag faktisk.. hehe.. Jeg er da i uke 24. Gleder meg kjempe masse:)

Bare vær forsiktig med å ikke spise fetaost (upastorisert) , og kanskje vær forsiktig med å spise grønnsaker som du ikke vet er godt vasket i rent vann. når jeg sjekker værvarselet for neste uke, er det ikke spådd super varmt vær, så jeg tror det blir toppers å reise på denne tiden av året:) Ikke er de lei turistene enda heller.. hehe..

Skrevet

Så artig da:=)

Vi drar også til Kreta på lørdag, og da er jeg i begynnelsen av uke 21.

Kanskje vi sees alle sammen!? Hi hi hi...

God tur!!!

Skrevet

Jeg skal til Spania når jeg er 30 uker på vei. Da jeg spurte legen min om det var ok så hun nesten litt dumt på meg og erklærte at man er da gravid og ikke syk osv osv :o) Pass litt på maten og kos deg masse, masse masse - det skal ihvertfall jeg!

Skrevet

Oi oi.. Blir noen gravide på flyet da.. hehe.. Vi tar det flyet som går kl. 07.00, og skal til Platinas (Chanikysten).. Hvor skal dere??

Skrevet

hehe...

jeg tenkte også å dra til lørdag!

artig!

BiM treff på flyet ;-D

Skrevet

hehe... kommer til å bli overvekt på det flyet da;) hehe.. nei da.. har dere meldt i fra til flyselskapet at dere er gravide???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...