får baby 2010 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 blir dere liggende med pute under baken eller står dere opp liksom ?? er jo naturlig å bare bli liggende viss sexen er seint på kvelden liksom , men hva med morgen/dag da??er det større sjangse for at det sitter dersom en ligger noen timer og hviler?? prøvde idagtidlig og ville helst bli liggende, men har tross alt to barn å ta vare på, så kunne ikke akkurat det hva pleier dere gjøre??
Ida* Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir som regel ikke liggende særlig lenge.. Kanskje det ville være lurt å bli liggende, mulig det øker sjangsen til svømmerne - er første gang vi prøver å lage barn, så vet ikke hva som lønner seg.. Hva gjorde du etter unnfangelsen etter dine to første da?
Nathalie'i'magen Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Dersom vi har sex på kvelden pleier jeg å bli liggende litt. Varierer litt om jeg blir liggende rett ut, eller med bena opp. Er ikke bra å ligge for lenge heller tror jeg. Kan enklere få urinveisinfeksjon da har jeg hørt!
smilla73 Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 pute under baken, beina i været, men ikke så lenge, det blir så kjedelig... om vi gjør det på morgenen eller dagen ligger jeg iallfall så lenge jeg har tid. Dessuten prøver jeg å få orgasme etter hans utløsning, har hørt at det får livmora til å trekke seg sammen og sende svømmerne oppover... noen sier at man skal ha orgasme før ham, fordi det da blir skilt ut et mer tyntflytende slim i skjeden, som gjør det lettere for svømmerne å gjøre jobben sin. Vet ikke hva som er best egentlig, men om dere får det til kan dere jo gjøre begge deler ;-)
Wilhelmine'n Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Har hørt at det er lurt å hvertfall bli liggende 15-20 min på ryggen, ikke på magen, da "renner" det feil vei og ut igjen. Trenger ikke ligge i times vis, men gjør heller ingenting, hvis man feks har sex på kvelden og sovner etterpå Pute under baken og bena i været hadde vist ikke så mye å si. Orgasme for jenta etter gutten, kan være lurt, for da hjelper man spermien litt på veien=)
får baby 2010 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 husker jammen ikke helt hva jeg gjorde med de to tidligere graviditetene jeg..... prøvde ikke så veldig på å bli gravid da, bare ble det...er visst litt verre denne gangen men håper det klaffer denne mnd. hadde hvertfall sex tre ganger iløpetav halvannet døgn med forhøyet LH, så håååååper, håper lykke til alle sammen
attpåklattimagen:-) Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Har hoppet over pute under rompa nå jeg... legger meg bare godt til rette på ryggen, og trekker opp knea..(hvis dere skjønner).. Da renner det ikke ut på meg hvertfall;o) Håper det holder....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Når eg begynte å sove over med svømmerene inni meg så endte eg opp med UVI..såå...en 20 minutter ska visst være godt nok, så bør en stå opp å gå på do. Eg legge meg i alle fall aldri te å sova igjen før eg har vært på do ettepå!! Merka ikkje uvi'en min ein gang..fekk bare vondt i magen.....og tissa litt ofte ein periode..så det e ikkje sikkert du merke det ein gang, før det har spredd seg oppover i systemet. Men nå e ikkje spermovernatting synomnymt med uvi da!! Hehe...sånn at eg har sagt det!!
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 Jeg for min del prøver og få orgasme både før og etter sex, hvertfall etter.. Ikke alltid like lett, men som regel går det greit.. hehe.. Så blir jeg liggende og kose pittelitt, men så gidder ikke jeg ligge mer, og som regel må jeg på do etter på.. Jeg kunne ikke blitt liggende hele natten jeg, for jeg er MÅ på do etterpå.. Uansett trur jeg ikke det har noe og si så mye.. For spermen skytes jo inn i deg, og skal i utgangspunktet være nok.. Og er nok for de aller fleste! Ellers har jeg også hørt at det er bra at han blir liggene litt inni deg når har har kommet.. Ikke lenge, men ikke drar seg ut med en gang heller...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Meg og gubben har hatt for vane dei siste gangene og komme samtidig..det må da være suupert..hehehe... (ante ikkje ka sexlyst og sexliv va før eg traff sambo...tydeligvis...har gått glipp av maaaasse!! haha)
J -76 Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke orker ligge etterpå og går som regel rett på do, kanskje ikke det smarteste i og med jeg fortsatt er her inne, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå