Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 gikk ikke helt som planlagt under akten i dag..:/ så nå må jeg på apoteket å kjøpe angrepille, for å være på den sikre siden. ikke gjort dette før, synes det hele er litt ekkelt og skummelt. er det noen av dere som har kjennskap til den? tenker da på den reseptfrie. ser det kan være en del bivirkninger, men.. lurer også på hva den koster, noen som vet det? andre erfaringer om emnet mottas også med takk!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei! Her sprakk kondomet i helga, og du kan jo tenke deg noiaen siden jeg sikkert har EL i disse dager. Så jeg tok en sånn reseptfri angrepille i går og jeg har faktisk ikke merka noen symtomer, noe som jeg synes nesten var merkelig. Jeg tåler nemlig ikke p-piller, men hittil har jeg ikke opplevd noe kvalme eller hormonutbrudd. Hatt litt vondt i magen og blåst ut, men det er over nå. Første gang jeg måtte ta en angrepille, og syntes også det var skummelt, men foreløpig har det gått bra. Den kosta 160 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå