Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Vi skal dit to uker i juli, og lurer på om dere kan anbefale noen steder å bo? F.eks. gjennom Detur? Lurer litt på om vi skal velge Atlantis....
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 http://www.detur.no/catalog.cfm?nHotelNo=21295&nonlinecatalogueNo=15207&nmenuid=3222 på dette stede var jeg og exen min Helt fantastisk sted.. kjempe hyggelige folk som jobber der.. gåavstand til "byen", og går busser rett utenfor hvis ikke.. Resturanger rett ved sia nesten.. hvis jeg skal ned til marmaris så blir det dette stede! er virkelig til å anbefale!!
lamor Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 hei dersom du skal kun ta fly til dalamar så kan du velge å kjøre andre veien en marmaris, nemelig til en meget flott sted som heter oludeniz, her har de et lite hotell som heter hotell alize, dette er kjempe koselig hotell for barnefamilier, det er meget sentralt, men ingen ting bråk om kveldene. De har også all inclusive opplegg. engelskmennene har oppdaget dette stedet for lenge siden, men lite normenn her dersom det er et krav. De har barneklubb, 5 måltider om dagen, barneshow og voksen show hver dag. flott basseng og vann rutsjebane. Supert renhold osv.
Anonym*Gullklump* Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 åååå misunne misunne... Marmaris er favoritt stedet til meg og mannen min.. Kan anbefale Kaptan:o) Helt greit leilighetshotel med ett fantastisk personale og den beste resturanten:o) Hotellet ligger ved stranden og ønsker du fastplass på stranden bare snakker du med servitørene på resturanten.. Det er ikke til å unngå god kontakt med de men det er det egentlig ikke ellers i marmaris:o) Uansett vil jeg anbefale dere og ta en tur til Maymi resturant.... Lykke til og God tur:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå