Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Er det noen her som ikke hadde nok melk til nr1, men som hadde det når nr 2 kom? Jeg mista noe av melka etter 3 mnd, og fikk ikke ammet så mye som jeg ville da vi fikk førstemann. Venter nå nr 2 og lurer på om det mest sannsynlig vil være likt denne gangen også... Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Fikk til å amme lenger med nr 2 enn med førstemann. Tror det skyldest at jeg ikke hadde noen forhåpninger og at andremann var en mer ivrig suger.
LilleTrille-77 Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Håper på det jeg også. Tror jeg er mer avslappet til det hele denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Delammet i 6-7 uker med eldste. Pumpet etter alle måltid, også natt. Fullammen nr 2 i 6 måneder:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Hvis du er flink til å pumpe deg litt når du kjenner at du har mye melk som ikke minstemann drikker opp, og ikke ivrer etter at småen skal sove hele natta, så tror jeg nok at det kan gå bedre. Nå vet jeg lite om hvordan ting gikk for seg når du fikk førstemann,da,men synes alt for mange er så veldig opptatt av at barnet skal sove hele natta så alt for tidlig. Det gjør jo at melkeproduksjonen stopper opp litt og de som har lite melk får ikke noe mer av dette,da :-) Jeg har selv fullammet tre barn til de var seks måneder, og merket at så fort jeg sluttet med nattammingen så minsket melkeproduksjonen betraktelig.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå