25 år gammel mamma Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei Jeg lurer på hva dere tenker om sommeren? Jeg er veldig glad i sol og varmen,men hvordan er dette for den lille i magen? Hvis man skulle væra såpass heldig at man tåler varmen... Hittil har jeg ikke plages noe særlig av den varmen vi har vært så heldig hatt her på østlandet. Hjemme hos meg har det vært mellom20-25 på verandaen. har vært mye ute i sola, må jo nyte den da den er framme da..Jeg trenger sola mot eksem også så. tenkte å spørre JM på onsdag,men kanskje noen av dere har noen peiling også! I forrige svangerskap, var jeg ca 4 mnd på vei midt på sommeren og klarte ikke noe varme,og nå er jeg i uke 23+5 og merker ikke noe varmetrøbbel!!!
Nr. 5? Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei hei Jeg gleder meg veldig til sommern, har sittet ute i sola de dagene vi har hatt fint vær, bli det for varmt bruker jeg å legge et kaldt vått håndkle over magen, hjelper godt sol må jeg bare ha, jeg er ikke så gla i vinter og mørke. Jeg er 23 uker
09 <3 16 <3 Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 hei er nå 26 uker på vei, og her er det over 20 grader i skyggen fortiden ) kjempe hærlig, men merker jeg blir fortere sliten når det er så varmt.:/ Så gruer meg litt til sommeren nå ja.. men dagen går også fortere når det er fint vër ute )
entil :) Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg gikk høygravid sommeren 2006, som var den varmeste på østlandet på 35 år, etter hva jeg husker. Var litt plaget med vann i bena mot slutten, men ellers bare nøt jeg det. Drakk mye, spiste sommerfrukt og satt meg litt i skyggen når det ble veldig hett. La et fuktig håndle over magen når solen stekte som verst. Kommer til å være høygravid denne sommeren også, og ser egentlig bare frem til det. Selv om man selvfølgelig ikke har noen garanti for at jeg vil reagere på samme måte denne gangen
25 år gammel mamma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Hei... Da har jeg fått et par tips ang. magen og sola, og takker kjempe masse...For jeg er av den som lever ute da sommeren er her og helst i sola,det er så herlig å kjenne eksemen blir borte og humøret er bedre og kløen forsvinner.... Må ha det bare må ha det!! He en fin dag jenter
frk P Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 En ting jeg merket når jeg var gravid sist gang; jeg som alltid har tålt sol godt ble plutselig kjempefort rød og brendt. Så husk høy solfaktor! Det er også vanlig å få pigmentforendringer når man er gravid, og disse kan bli verre om man er uforsiktig med sol. Herlig med sol og sommer, gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå