Tonita Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 å se en fotballkamp hjemme på pc`n istedet for å møte deg på flyplassen når du kommer hjem etter en langhelg med jobben? Min prioriterer sånn når favorittlaget spiller. Da er ALT annet uvesentlig. Jeg har godtatt at det er sånn. Han fortalte meg tidlg i forholdet at han ikke kom til å nedprioritere denne interessen og at han allerede hadde et ødelagt forhold bak seg pga fotballinteressen(galskapen). Må likevel si at det stakk litt da jeg så alle de andre mennene som hadde tatt med barna for å møte mamma. Må legge til at vi bor 10 min gange fra flyplassen så det er ikke noe problem for meg å måtte gå hjem. Min kjære er en snill og omsorgsfull samboer og pappa så jeg orker ikke å lage noe stort problem av dette. Har ikke sagt noe til han og kommer antakelig ikke til å gjøre det. Ønsker likevel synspunkter fra andre.
Magandang anak ko Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hadde ikke brydd meg om det. Det å bli hentet på flyplassen er koselig, men ikke viktig for meg.
prekæs Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Nei, ikke i ditt tilfelle. Hadde muligens vært noe annet i mitt tilfelle som bor to timers kjøring fra Gardermoen. Dvs jeg hadde ikke blitt lei meg, men en smule irritert:)
mamma >to gull Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Hvis vi hadde 10 min gange fra flyyplassen og hjem hadde jeg overhodet ikke blitt sur om sambo valgte se favorittlaget sitt istedet for å hente meg.. Syns vel det er litt smålig om du blir lei deg for det... :-)
Tonita Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2009 Må kanskje føye til at jeg ikke er OFTE ute på reise. Det er stortsett denne ene turen i året:)
MintCondition Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Nei, jeg syns virkelig ikke jeg behøver å hentes på flyplassen.
miapia Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg hadde definitivt ikke blitt lei meg. Synes ikke sånt er viktig i det hele tatt. Syns det er viktig at de som er sammen ser hverandres behov... da går det jo begge veier...
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Nei, jeg reiser veldig mye og blir somregel ikke hentet. Har aldri tenk på at det gjør noe. Jeg tror når det kommer til fotballfreaker er det vanskelig å dempe denne interessen, så det er nok bare å godtatt så du ikke bruker krefter på å irritere deg:-)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Ikke for en langhelg nei.. Men om jeg hadde vært vekke 2 uker så hadde jeg syns det var kjekt om det sto noen å ventet på meg på snuplassen ja..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Hvis jeg hadde vært borte i noen uker, så hadde jeg kanskje blitt litt snurt (vi bor vel og merke ikke i gangavstand), men etter en langhelg? Nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå