Gå til innhold

Hjeeeelp, tror jeg kan være gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt en rekke symptomer:

- Treg mage og mye luft

- Kvalme uten å kaste opp

- Svimmelhet

- Humørsvingninger/blir lett irritert

- Sulten støtt og blir sint hvis jeg ikke får mat fort nok

- Vektøkning

- Mensmurringer

- Økt utflod

- Trøtt

- Ømme pupper og kom melk når jeg dusjet igår.

Har en 1åring fra før av og kjenner igjen flere av symptomene, men er mye jeg har glemt også. Går på p-piller, men glemte et par stykker denne måneden.

Tok en test idag tidlig (CB), 5 dager før ikm ifølge forrige måneds syklus, og den viste en veeeeeeeeeldig svak strek, nesten ikke synlig. Tok en til nå ikveld og den var helt hvit. Er derfor sikker på at det er er en strek på den første..

Noen som har opplevd lignende eller som har noen tanker rundt dette? Det er ikke så lenge siden det ble slutt med bf, og jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, så jeg er litt på tuppa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dumt å glemme ta p-pillene når du ikke ønsker å bli gravid da, MEN..

Det er jo noen av de samme symptomene jeg har hatt begge gangene i hvert fall. Mulig du tok testen for tidlig, og du skal jo helst ikke teste på kvelden.

Ta en ny test om ett par dager og gjør det om morgenen før du har inntatt noe væske..

Jeg testet 3 dager før IKM - negativ, så testet jeg uken etter - positiv !

Får håpe får din skyld den er negativ da - lykke til!!

Skrevet

Det er jeg veldig klar over. Har tatt alle pillene, men de har bare en sikkerhetsmargin på 3 timer, så det er ganske fort gjort å gå over.

Har vært veldig forsiktig i tillegg, så det er ganke utrolig OM jeg er gravid, blir bare så forvirra av disse svake strekene.. Den siste som var negativ har en svaaaak strek nå den også, men det har jo gått litt tid.

Jaja, får bare ta en test igjen om noen dager..

Skrevet

hadde en svak, svak strek jeg også. Men når jeg da ventet 5-6 dager og tok ny test med morgenurin var det så klar strek som det går an å bli:-)

Skrevet

Alle kan jo glemme :)

Du har jo alle symptomene da,men det trenger ikke bety noe. Jeg hadde engang alle symptomene fordi jeg hadde innstillt meg på at jeg var gravid..da jeg tok testen å fant ut at jeg ikke var det hadde jeg plutseli ingen symptomer lengre :P

Men har du tatt test med litt strek er det nok mest sannsynlig at den er positiv... Noen ganger vises den bare dårligere.

Ta en ny og lykke til :)

Skrevet

Kikket på testene igjen igår kveld, og da var den en tykk, svak strek på den ene og en tynn på den andre, men begge hadde blitt sterkere. Hva skal det bety da? Litt forvirra her. Har kjøpt nye tester og skal teste igjen imorgen tidlig..

Andre som har opplevd lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...