Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt en rekke symptomer:

- Treg mage og mye luft

- Kvalme uten å kaste opp

- Svimmelhet

- Humørsvingninger/blir lett irritert

- Sulten støtt og blir sint hvis jeg ikke får mat fort nok

- Vektøkning

- Mensmurringer

- Økt utflod

Har en 1åring fra før av og kjenner igjen flere av symptomene, men er mye jeg har glemt også. Går på p-piller, men glemte et par stykker denne måneden.

Tok en test idag tidlig (CB), 5 dager før ikm ifølge forrige måneds syklus, og den viste en veeeeeeeeeldig svak strek, nesten ikke synlig. Tok en til nå ikveld og den var helt hvit. Er derfor sikker på at det er er en strek på den første..

Noen som har opplevd lignende eller som har noen tanker rundt dette? Det er ikke så lenge siden det ble slutt med bf, og jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, så jeg er litt på tuppa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at det kom melk når jeg dusjet igår, det pleier ikke å renne så lett, og i tillegg er puppene ganske ømme.

Skrevet

ville bestilt en legetime og fått d sjekket om jeg var deg

Skrevet

Hei!

Er nesten i samme båt som deg, jeg har p-stav da, så skulle vært sikkert, men har en haug symptomer, kalm med brekninger hver dag, ømme bryster, pluselig pica for enkelte ting, murring i rygg og mendligene smerter, vektøkning og humørsvinginger. Har en på snart 1 år fra før, er sammen med bf men han er IKKE klar for en til.. Er i grunnen helt greit for meg merker jeg.. Føler med deg spennende å se.. Håper alt ordner seg for deg, gravid eller ikke..

Skrevet

Åå, så spennende da! :) Kan jo være bf bare trenger litt tid til å venne seg til tanken hvis du er! :) Du får holde meg oppdatert da, og lykke til!

Skrevet

ja han gjør nok det hvis det viser seg å være noe der.. Skal til legen i morra så blir spennende å se..

Håper alt står bra til med deg, hvis vi er gravide begge to blir det spennende å følge hverandre fremover.. du får holde meg oppdatert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...