LillyMy+1<3 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir nesten litt bekymret. De fleste jeg kjenner, som er førstegangsfødene har alle fått kynnere, råmelk, bekkenløsning og har en kjempe aktiv baby i magen. Jeg har ingen slike plager, og har livmoren ganske høyt oppe foran også, så det kan være grunnen til at jeg ikke kjenner så mye liv. Kjenner mest på kveldstid når jeg legger meg. Bør jeg være litt bekymret, eller skal jeg bare være glad for at jeg foreløbi har et kjempe lett svangerskap? Er 25+5 i dag. Fler som har som meg?
ifie Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det kan jo hende at de som er førstegangs gjerne VIL "plages" litt, da? At det rett og slett er litt stas og gjør graviditeten litt mer virkelig? Du er jo bare heldig som ikke har plager! Og når du kjenner daglig liv og alt står bra til når du er på kontroll, ska du nok bare være glad til, tror jeg
entil :) Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Bare nyt det! Det er jo ingenting som tyder på at noe er galt I mitt første svangerskap hadde jeg omtrent ikke et symptom, i dette svangerskapet har jeg hatt litt mer, og ser tilbake på det første og skjønner hvor heldig jeg var da
mymy Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er tredjegangs gravid og har heller ikke hatt verken råmelk, bekkenløsning eller veldig "plagsomt" aktive babyer. Har kjent liv lenge (siden uke 14 med alle) og har kynnere, men dette er overhodet ikke plagsomt. Har jobbet fullt i alle svangerskap og har en fysisk krevende jobb. Har også best tid til å kjenne etter nurket på sofaen om kvelden.. Kos deg med svangerskapet du!
MathildeC Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er 2.gangs fødende og har ikke hatt de symptomene du nevner, bortsett fra aktiv baby kanskje. Kynnere vet jeg enda ikke hva er!! Plagene jeg derimot hadde, kom vel mest etter uke 30 og var halsbrann og mye vann i kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå