Gå til innhold

Hvor mye skal man tåle?? litt langt, men håper noen har tid til å lese alikevell..


Vero85

Anbefalte innlegg

Huff, synes ting går veeeldig imot meg om dagen! Fikk verdens verste beskjed som en kan få i denne tiden her, og det er at stefaren min ( som jeg har hatt mest med å gjøre siden jeg var 4år) er alvorlig syk (nyrekreft) og må opereres innen denne mnd her er ferdig, De på sykehuset regnet med det ble rundt den 17.Mai.

 

Min termin er 19.Mai. Skulle så veldig ønske at lille jenta mi hadde kommet og vi var vell hjemme og all ting hadde kommet igang med tanke på amming osv til han blir operert.. Bekymrer meg veldig enormt mye om dagen og er redd det skal gå utover baby om vi havner på sykehus samtidlig. Veit veldig godt man skal tenke på seg selv og babyen, men hvor lett er egentlig det i en slik situasjon? Med tanke på at stefaren min lider av veldig alvorlig diabetes og bekkdrev i tillegg, så var de også usikkre på om de kunne fjerne svultsen i nyren med tanke på om den andre vil klare all jobben selv, men de velger å fjerne den da.. Har også ei lillesøster som bor alene sammen med faren sin, og tenker veldig masse på henne også. Hun er svææært avhengig av faren sin, og hjemme hos dem er det masse å ta ansvar for, som hester, hunder og katter... Og ikke minst huset dems...

 

Nei, dette ble ett langt innlegg fra meg i dag, men jeg er helt tom jeg. Og trenger råd fra noen utenforstående... Kan man spørre om igangsettelse på noe vis? De har vurdert dette en gang tidligere i forhold til en ryggskade jeg har og unødvendug belastning. Men vi bestemte da at om hun ikke kom til termin, så skulle de sette i gang, men synes situasjonen har forandret seg en del nå....

 

Klem fra en fortvilt meg....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at dette er en veldig fortvilende og trist situasjon. Men du vil neppe få igangsettelse på dette grunnlaget. Husk at babyen din har det best i magen din og at det er best å la fødselen komme i gang av seg selv. Det skal gode mediske grunner til for å sette i gang før termin. Uansett lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt dette er tungt for deg. Virkelig masse å stri med nå, som du egentlig bare skulle hatt degselv og babyen å tenke på.

Synes du skulle lufte tanken om igangsetting med sykehuset...man kan jo ikke få noe annet enn nei. Når det er planlagte ks'er så tar de jo dette før termin også så kan godt hende de går med på å ta igangsetting 1 til 1,1/2 uke før termin... De er jo opptatt av mors psyke også...

 

Sender nå over en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan bli satt i gang ca 1 uke før hvis man har skikkelig vondt i bekkenet og har veldig vondt for å gå.

uansett skader det ikke å spør om det på sykehuset.

lykke t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...