Gå til innhold

kvalme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.lurer på om det er noen som vet om man kan bli kvalm av folattilskudd? syns jeg har vært mer kvalm etter at jeg begynte å ta disse... tok dem ikke før for tre dager siden, oppdaget da at jeg var gravid, er nesten syv uker... hadde vært litt uggen i noen dager før, men syns jeg har blitt mye mere kvalm de siste par dagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopierer svaret mitt fra et annet innlegg og sender til deg også jeg, tror ikke at man blir mer kvalm av folat....

Søskenbarnet mitt var kjempedårlig i sitt første svangerskap, og nå er hun gravid igjen og like kvalm, men full jobb og ettåring. det er ikke bare bare.

MEN! hun fikk tips om at hun mulig manglet b6- vitamin,og at det var derfor hun var kvalm, og hun begynte å ta tilskudd av det. Da sluttet kvalmen!! hun har ikke vært kvalm etterpå..

utrolig gøy, tenker det er verdt å prøve... om du kjøper b- kompleks på helsekosten er det en god del b6 i den + at man får i seg folat samtidig som også er et b-vitamin :)

Skrevet

Jeg ble kvalm av folattablettene, ingen tvil om det. Begynte å ta det et par mnd før jeg ble gravid, og kvalmen kom og gikk litt i løpet av dagen. Prøvde også å la være å ta dem noen dager, og da forsvant kvalmen helt, så det var pga tablettene. Men det er jo veldig viktig å ta dem, så det var ikke noe problem å holde ut. Nå har jeg svangerskapskvalme, og det er noe helt annet, så og si hele dagen... :/

Skrevet

Pa mine Folidex , star det at man kan bli kvalm. Sa det er nok derfor mange pa bli gravid tror de er gravide siden de er kvalm, sa er det bare pga folaten. Gleder meg til a kunne slutte med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...