Gå til innhold

Dere med blogger......

http://sylysten.blogspot.com/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lage meg en blogg, og så kommer det opp det med å annonsere for å tjene penger på bloggsiden. Og da er spørsmålet: Er det noe å tjene på det? Gidder liksom ikke styre med det om det er snakk om 50 kr i månden;o))))

Har sikkert masse andre spørsmål også, men vet liksom ikke hva jeg burde spørre om ennå, så hvis du har noen råd og vink, så mottas det med takk;o)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe å tjene på det med mindre du har MYE besøk på bloggen din. og du tjener ikke penger på antall besøk, men antall klikk på anonnsene. og du kan ikke klikke selv :P men jeg har det likevel da, det er jo ikke noe styr med det. har ikke fått utbetalt penger ennå, du må tjene så og så mange dollar førrst. lurer på om det er hundre (!) hos blogspot.

Skrevet

He he, det ante meg.... Får konsentrere seg om å få bloggen i seg selv på plass først da. Tusen takk;o))

Skrevet

Jeg orker ikke all den reklamen på bloggen min..

Så istedenfor reklame har jeg meldt meg på spørreundersøkelser på nett gjennom forskjellige.

Ipsos, panel.no, meningstorget, zapera..

Tidsfordriv ;)

Jeg syns det er gøy da.

Har allerede tjent 2000,- fra panel.no fordi jeg har vært med på gruppeundersøkelser (får 500,- pr gang..) Meldte meg inn i august ifjor.

Og har fått "gavekort" til butikker..

Noen av de andre trekkes det lodd og man kan bruke poengene til å kjøpe ting i nettbutikken - bare man har nok poeng..

JEG liker det bedre enn all reklamen som forsøpler bloggen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...