Gå til innhold

Dette forumet svekker min tro på menneskeheten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Tørker du deg i rompen?" seriøst?

X antall referanser til Paradise hotel. Er alle her inne 16 år?

skri ve fæ i l. Tror ikke på at hele gjengen har dysleksi.

"Hva skal jeg kjøpe til ungen min i bursdagspresang?" Nei, ærlig talt tror jeg du vet det best selv.

"De styggeste jeg ser er tepper foran vognen!!". OvErHyStErI. Særdeles smittsomt.

Så hvorfor i all verden er jeg her inne hele tiden??! Jeg tror jeg har blitt avhengig av dere, gale mennesker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda,skal det ikke mer enn ett uskyldig forum til før du mister troen???

Hasje mye tro du da...

Skrevet

"Svekker". Ikke "mister". To veldig ulike ting.

Skrevet

Kan bare fortelle deg at livet er myyye bedre uten dib:) Helt dib-fri er jeg tydeligvis ikke enda, men nå er jeg innom bare når jeg virkelig kjeder meg og bare må få oppleve hvor syke, usikkre og hysteriske mammaer som finnes her i landet. Bare les og få deg en god latter og move on! :)

Skrevet

Har ikke sett på andre mor/barn forum,men tror at dib er det som har samlet hypokondere, bitre ekser, sjalu kjærester, hysteriske kvinner, de med psykiske lidelser og hva mer er det?

Hva jeg gjør i denne samlingen er uviss, men merker at livet mitt virker perfekt når jeg hører sutringa til mange her inne.

Skrevet

Hehe, slike innlegg gjør det jo faktisk verdt å være inne på forumet;)

Jeg merker at det er endel "enten-eller" folk her. Noen virker rett og slett mindre oppegående og spør om de rareste (og de mest selvfølgelige) ting, mens andre er OVERhysteriske og maser om denne aspertamen, at man må lage mat fra bunnen og at man må vaske huset flere ganger i uka når man har barn i hus. Hvis forumet viser den gjennomsnittlige norske kvinne er jeg jammen glad jeg ikke er mann:)

Skrevet

Skjønner ikke hva jeg heller gjør her, men må bare inn for å lese om alle gale og hysteriske mødre som spør om de enkleste, dummeste og mest bannale ting... Majoriteten av den "normale" befolkningen finnes nok ikke her inne...

Skrevet

Du kan jo ikke være helt normal du heller som dømmer oss alle her inne!!!

men hvis du vet alt og kan alt.....hvorfor leser du innleggene og spørsmålene våre da?

Lykke til videre i livet.....håper du vokser opp snart og slutter med trangsyntheten din!!

Skrevet

Signerer den SJARMI ;0)

Skrevet

heheheh der dukke dett opp en hissigpropp som er i den kategorien ja:) Lykke til videre du og;) Et lite tips: slapp av og ikke ta alt som blir skrevet her inne så bokstavelig! Det finnes faktisk et live der ute...langt der ute...

Skrevet

Svekker vs mister,i denne settingen føler jeg nesten at det går for det samme....

Skrevet

Jada, jeg er trangsynt og arrogant. Skal ikke nekte for det. Jeg innser at jeg er litt rar selv. Men dersom anonymforumet reflekterer hvordan vi EGENTLIG er, siden vi kan skjule oss bak anonymitet, ja da ER jeg litt bekymret. Særlig når store deler av innleggene handler om stell av genitalier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...