Gå til innhold

Noen som har vært på hunderfossen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det?

Det kostet jo en del, så noe burde det jo være der. Har tidligere ikke hørt så mye positivt, men hva mener dere? Er det verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er barnet/barna?

Har ikke vært der selv siden jeg var liten, men har en nabo som var der med sitt barn på 2 år.. Og ho var litt for liten.. Hunderfossen er for litt større barn tror jeg..

Men du har jo i tilfelle Lilleputthammer, som ligger rett ved.. Det er for litt yngre barn..

Skrevet

Hvor gammel er barnet da?

Skrevet

Jeg har en gutt på 14 mnd, tenkte å ta en tur i sommer og evt ta med lillebror på 8 år.

Skrevet

Jeg var der når jeg var ca18år selv og det er over 10år siden, så vil tro en del er endret siden da, men vil tro det passer for barn på ca samme alder. Jeg tipper han på 8år vil ha det veldig gøy, men han på 14mnd vil antagelig ikke skjønne så mye av det meste.

Jeg har lest flere ganger her inne at Lilleputthammer er morsommere for de små, så vi har tenkt oss en tur dit i sommer.

Skrevet

Var der i fjor med en på på 1 1/2, var en del for de minste. Egen hoppemadrass, liten karusell, tog (hvor de voksne kunne sitte på sammen med barna) og masse dyr. Tok også toget gjennom "eventyrverdenen". Var masse å se på også for vår minstemann, eneste minuset jeg kan komme på, men dette gjelder uansett alder, var at det var veldig kø for å få kjøpt seg mat. Men det er veldig egnet for å ha med mat selv og ha piknik på de fine grøntområdene, det var også egen grillplass for de som hadde med grillmat selv.

Skrevet

Han på åtte vil kose seg. Den er koselig der basseng, masse å gjøre. Det er litt å gjøre for de på to-tre, men mest fra fire og oppover. Tips: Ta med mat til grillen. Maten var virkelig dårlig sist vi var der, men de hadde griller en kunne legge mat på :-) Masse nostalgi or oss voksne!

Skrevet

Vi var der sommeren for 2 år siden med en treåring, og han storkosa seg :). Vi kjøpte pakke med 2 dager på Hunderfossen, 1 besøk på badeland, 1 besøk i lekeland og 1 besøk på Lilleputthammer. Ble nesten litt mye for han. Var jo ikke så mange dager vi var i Lillehammer, men en flott ferie hadde vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...