Gå til innhold

Dere som kan noe om barn med melkeallergi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om lillemann har tålt alt som jeg har spist mens jeg har ammet og han spiser vanlig mat uten store mageproblemer. Han blir et år nå. Jeg har alltid vært veldig obs på han da han har søsken med cøliaki... Nå ser jeg at han noen ganger får utslett rundt munnen når han spiser feks risengrynsgrøt og yougert. Tenker da på melkeallergi, men han viser ikke store tegn på vondt i magen.

I går skjedde dette og han våknet 3 ganger istedenfor 1 i natt, men fikk mm og sov videre. Hadde dere skjekket dette mer opp eller er det jeg som overdriver pga søstrene tro? Ene datteren min tålte ikke melk som liten, men hun hadde jo så mye andre allergier at jeg vet vel egentlig ikke hvordan hun reagerte akkurat på melk...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt;)

Skrevet

Melkeallergi kan forekomme i forskjellige grader.Noen får magevondt og andre får utslett....Utslett er en god nok grunn til og få det sjekket av en barnelege.

Min sønn begynte da han var 3 0-3 mnd,da fikk han mme og ble gradevis dårligere.Mye magevondt og løs mage.Etter han gikk over på melkefri diett forsvant alle plager på dagen.

Skrevet

Min lille med melkeallergi får utslett, kaster opp og får vondt i magen. Men han har jo andre allergier også så det er vanskelig å si hva som kommer av hva som du sier...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...