Gå til innhold

Trenger noen til å se på saken min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser mye her og ser jo at det er mange som kan en del om dette å bli gravid. Så fint om noen kan se på min sak:

IKM på torsdag, veldig kvalm dagen før, en kvalme som kom veldig plutselig med brekninger. Føler litt at mensen er på vei, men kun utflod som kommer. Temp på 37,2. Noen som vet om dette kan tyde på at jeg er gravid? Litt rart med menssmerter om jeg er gravid vel? Tatt digitale tester hverdag, men kun neg.

Frustrerende dette her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ha mens murringer selv om du er gravid, er mange som har det.

men jeg kan ikke si noe om du er gravid eller ikke, du får bare teste på nytt og håpe på positivt svar:)

lykke til:)

Skrevet

Takk for svar. Føler meg ikke gravid i det heletatt, men mensen kommer jo ikke. Siden jeg hadde så høy temp fikk jeg et nytt håp. Bedre om tr kunne kommet eller fått positiv graviditetstest, men tror nok det bare å vente på tr.

Skrevet

Hei=)

De fleste har mensmurringer når de er gravide, når jeg var gravid sist så hadde jeg menssmerter i ca 1 min i to til tre ganger om dagen og dette er fordi livmoren strekker seg.

Derfor man blir kvalm er fordi det er hormoner, bl.a hcg hormonet og det er det som slår ut på de urin testene.

Kanskje du skal prøve å la det gå noen dager og teste igjenn for det kan hende du ikke har nok hcg.

Du har jo mange symptomer på graviditet og hvis du vet at du har hatt el og ikke tr dukker opp syntes jeg du skal ta deg en tur til gyn....

Håper du fikk noen svar=)

Lykke til=)

Klem

Skrevet

Hvis du har negativ test så er sjansen minimal. Jeg har desverre hatt mange pp hvor jeg har vært kvalm og noen ganger med forsinket mens og negative tester eller veeeeeeeldig svak skyggestrek. Med andre ord så har det vært noe men ikke overlevd (tror jeg).

Skrevet

Tusen takk for at dere tar dere tid til å svare, setter stor pris på det.

Får gi det et par dager og se om tr kommer eller så får jeg komme meg til en lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...