Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har bodd i København i ti år, har en leilighet der. For tida studerer jeg i Jylland, men skal være i Køben om somrene og ha barsel der. Jeg har termin i slutten av desember, det er litt usikkert enda men skal på tidlig ul om litt over en uke. Så kosli at vi er flere gravide nordmenn her i Danmark da:-D

Annonse

ja det er litt av et sjokk. Når du blir litt mer vandt til tanken, så kommer dere til å synes det er superhyggelig med tvillinger. Var på UL i går jeg også. 1 flott bankende hjerte, det er litt deilig å få den bekreftelsen.

Eller så har jeg ekstremt mye hodepine om dagen. Er helt slakt om kvelden. Hvor skal dere føde da?

Jeg har søkt om å få plass på RH, men om det ikke er mulig er valg nr 2 Hvidovre. Hva med deg?

Takk for oppmuntring. Jeg venner meg nok til tanken etter hvert. Var hos legen i dag som ba meg slutte med 24-timers vagter. Har hatt en del magekramper under stress, men jeg har vanskelig for å akseptere at jeg liksom ikke fungerer helt som før....fortsetter med vakter en stund til tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...