Gå til innhold

Noen fra København?


lilleper

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det hadde vært koselig å bli kjent med noen som har termin i desember og som bor i København :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Så hyggelig.

 

Jeg har termin 4 desember. Bor på Østerport. Hva med deg?

Bor du her for en lengre periode?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Det er mitt første barn så alt er litt nytt for meg :-)

Jeg har bodd i København siden februar, tidligere har jeg bodd 6 år i Odense. Trives veldig godt i København!

Har du termin tidlig i desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har bodd i København i ti år, har en leilighet der. For tida studerer jeg i Jylland, men skal være i Køben om somrene og ha barsel der. Jeg har termin i slutten av desember, det er litt usikkert enda men skal på tidlig ul om litt over en uke. Så kosli at vi er flere gravide nordmenn her i Danmark da:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig at vi er flere fra København.

Jeg fikk meg et lite sjokk etter UL i dag....jeg venter tvillinger....

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er litt av et sjokk. Når du blir litt mer vandt til tanken, så kommer dere til å synes det er superhyggelig med tvillinger. Var på UL i går jeg også. 1 flott bankende hjerte, det er litt deilig å få den bekreftelsen.

Eller så har jeg ekstremt mye hodepine om dagen. Er helt slakt om kvelden. Hvor skal dere føde da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt om å få plass på RH, men om det ikke er mulig er valg nr 2 Hvidovre. Hva med deg?

Takk for oppmuntring. Jeg venner meg nok til tanken etter hvert. Var hos legen i dag som ba meg slutte med 24-timers vagter. Har hatt en del magekramper under stress, men jeg har vanskelig for å akseptere at jeg liksom ikke fungerer helt som før....fortsetter med vakter en stund til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...