Gå til innhold

Hvem legger dere til som venner på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå ikke invitert noen, men akseptert alle. Slettet alle jeg ikke har noe med å gjøre (var til og med flere som la meg til, som faktisk ikke hilste på meg da jeg traff dem..), har bare igjen de jeg faktisk snakker med innimellom, samt at jeg ikke ville slette barndomsvennene mine, selv om jeg sjeldent snakker med dem nå. Hvem har dere?

Kjeder meg bare, derfor jeg lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle barndomsvenner og klassevenner. Og ellers nye som jeg blir godt kjent med etter hvert.

Skrevet

Jeg legger til de som faktisk er mine venner. Det er da en no-brainer. Man legger VENNER til på vennelisten. Folk jeg ikke har kontakt med lengre, f.eks barndomsvenner og gamle klassekamerater, er ikke særlig interessant.

Skrevet

Gamle og nye venner.

Tilfeldig bekjente eller venners venner blir ikke mine venner på facebook.

Skrevet

Venner og en del bekjente.

Skrevet

Alle jeg føler jeg kjenner litt: Studiekamerater, venner, venners kjærester hvis jeg kjenner dem, barneskolevenner, folk jeg gikk på fritidsaktiviteter med som barn, naboene til barndomshjemmet mitt, gamle og nye kolleger, et par lærere/forelesere.

Ekser som jeg ikke hadde en god avslutning på forholdet med/ikke er venner med, har jeg avvist. Folk som legger meg til, f.eks fordi vi har samme etternavn men som ikke er i min familie, avviser jeg også.

Vil bare ha folk jeg vet hvem er, og som jeg vurderer som "stabil". De får jo tross alt tilgang til å se bilder av familien/ungen min osv, vil ikke at hvem som helst skal gjøre det.

Skrevet

Takker ja til bekjente med mindre jeg har et negativt forhold til dem. Har ikke så mange nære venner egentlig, bruker facebook mest til å "snoke" på folk jeg gikk på barneskole med o.l. Kanskje ta opp igjen kontakten med noen jeg ikke har sett på flere år. Gøy å se hvordan det har gått med folk.

Dersom jeg bare skulle hatt mine faktiske venner på lista, hadde den talt tre-fire personer, og facebook hadde brått blitt et ganske kjedelig sted. Vennene mine snakker jeg jo med hvertfall en dag i uka.

Men jeg samler ikke på venner, takker konsekvent nei til folk jeg ikke aner hvem er. Legger aldri til noen selv, med mindre jeg faktisk ønsker kontakt med dem.

Skrevet

De som jeg hilser på "på gata" og ville slått av en prat med når jeg treffer de :-) Gamle skole og barndomsvenner som bor langt unna osv. Venner og bekjente m.a.o. (derav:Friends :-)

Jeg tenker slik hvis noen vil legge meg til eller jeg vurderer å legge noen til: Ville jeg stoppet og pratet med de hvis vi hadde gått på hverandre på gata?

Skrevet

Ingen. Bruker ikke fb. Ringer vennene mine eller treffer de. Synes ikke noe om å kaste bort tiden enda mer på nettet og det er mye hyggeligere å snakke med folk enn å chatte på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...