Månefeen ♥ Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Har blitt litt rastløs siste dagene, har fått en del ekstra energi. Gått lange turer siste kveldene (som bekkenet har fått merke..) og idag satte jeg igang å skrive litt på noen bodyer jeg har kjøpt (får kjøpt tube som ser ut som glassmaling, men er til tekstil). Den ene er en rosa body med sølv skrift på; "Mammas lille engel", med vinger på ryggen. Den andre er også rosa body med søv skrift; "Jeg er en EKTE prinsesse" med en krone under. Den tredje er til min samboer (bursdag 17.mai, som han får pakket inn hvis babyen ikke har kommet, eller babyen skal ha den på). Hvit body med grønn-skimmer skrift; "Pappa's jente" og "pappa" med hjerte rundt på rompa Andre ting vi kan gjøre mens vi venter??
majsen81 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Veldig god idè det der altså Jeg strikker til neste vinter.... Ullbukser og ulljakker som jeg syr på kule patcher så de ikke blir så kjedelige.. Ellers har jeg strikket ullpledd som tok sinnsykt lang tid, men fy fasan jeg er stolt!! Det blir fint å pakke bebisen inn i dette pleddet når jeg har laget det selv:)
*Lykkelig_mamma* Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har laget en hjemmelaget scrap book, dvs. min eldre søster har laget den i forbindelse med studiene( holder på med å utdanne seg som førskolelærer). Jeg har egentlig bare begynt med å fylle den med bilder fra hvert trimmester(magebilder, gode minner, osv), da det ikke er så mange sider å fylle. Er snart i mål, men tenkte at det siste bildet skulle være et bilde av den lille prinsessen når hun kommer, som helt nyfødt:) Som en avslutning på svangerskapet, og en begynnelse på et nytt liv. =) Tenkte at jeg skulle kjøpe en ny scrap book album når hun er født, og begynne "på nytt igjen":) Synes det er både kreativt og gøy, og tenker litt langt frem i tid til hun blir eldre og synes gjerne det er stas med en egen bok som viser hvordan svangerskapet (og tiden etterpå)foregikk! Den er blitt kjempefin, har brukt masse forskjellig dekorasjon som man får kjøpt over alt i bokhandlere osv til scrap book. Bare til å bruke fantasien jenter, scrap book album kan man forme akkurat som man vil!;-)
Månefeen ♥ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg scrapper også Kjempe moro! Første side er med magebilder og jeg skal kopiere og lime inn symfysemålet, klippet ut bildene så man ser magen vokse litt og litt.. 7-8 bilder fra begynnelse til "slutt", med uke nr under bildene. 2.side er fra ordinær ultralyd, 3 side er fra 3D ultralyd. Resten av boken blir spart til babyens første mnd'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå