Gravid 83 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Har fått et skriv fra jordmor der hun skriver at ønsker at sjefen min vurderer tilrettelegging grunnet lange arbeidsdager og kynnere. Men er veldig usikker på regler ang dette...skal sjefen min og jeg bli enige om hvor mye reduksjon og hva hvis vi ikke blir enige? Har ikke peiling hvordan dette fungerer,så hvis noen har erfaring eller vet hvordan dette fungerer hadde jeg vært kjempe glad for svar;)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei! På min jobb ble jeg og arbeidsgiver enig sammen. Men etterhvert som det ble tyngre på jobb anbefalte jordmor at jeg skulle få 50% svangerskapspenger (se nav sider) og tilslutt gikk jeg ut med 100% svangerskapspenger fram til termin. Det er ikke alltid lett å få til tilrettelegging, særlig siden det gjerne blir mer jobb på de andre. Det er min erfaring fra barnehage jobben min....
Två små trollungar Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jeg pratet med lege og arbeidsgiver. Legen ville ha gitt meg sykemelding "i påvente av tilrettelegging" dersom arbeidsgiveren hadde motsatt seg å tilrettelegge arbeidet for meg. Heldigvis slapp jeg det og ble enig med arbeidsgiver om hvordant opplegg vi skulle ha. Så pga dette kunne jeg jobbe 100% helt til jeg gikk ut i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå