Gå til innhold

Sanne og mini, er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i natt?? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her! Har hatt problemer med å logge meg inn i dag, men tok kontakt med webmaster og nå funker det igjen :)

Det gikk fint, jeg er verken hjernedød(?) eller døden nær visstnok. De sjekket en hel haug av ting og stakk meg og sjekket refleksene mine og lyste meg i øya +++. Og min diagnose er:

Stresset.

Jepp, det er sånne anfall man får hvis man er stresset over lengre tid, visstnok. Hadde skyhøy puls og blodtrykket var på 169/98, så jeg skal til fastlegen min til mandag og måle igjen da. Er det fortsatt høyt får jeg vel en sånn måler på meg. Legen på legevakta var den samme som har kontor ved siden av min fastlege, så han skulle anbefale legen min at jeg enten måler blodtrykket jevnlig hjemme eller at jeg som sagt får en sånn måler på meg. Noen god forklaring på hvorfor jeg var og fortsatt delvis er nummen i venstre side hadde han ingen god forklaring på, men de sjekket jo reflekser og alt var normalt og så målte han armer og ben for blodpropp (som jeg var redd for).

Alt i orden, med andre ord :) Nå gjenstår det bare å lære seg å slappe av og ikke stresse for mye :)

Og tusen takk for at du spurte etter meg, ble nesten litt rørt her... :)

Skrevet

Tror vi er endel som har tenkt på deg idag!

Godt det "bare" var stress, og ikke noe mer alvorlig!

Skrevet

Jeg har og "sett" etter deg i dag etter at jeg leste den andre tråden. Godt å høre at det ikke var noe alvorlig! Prøve å slappe av så godt du kan nå! God bedring!

Skrevet

Tusen takk, jenter :)

Det har vært litt mye på agendaen for tiden, så når jeg tenker meg om så har jeg faktisk stresset MYE. Med astmabarn (=lite søvn), folk jeg må lære opp på jobben samtidig som jeg må rekke alt jeg skal gjøre i løpet av arbeidsdagen, dugnader i bhg, bestefar som brått døde (med alt det innebærer, begravelse osv), opprydning i huset etter bestefar og full krangel innad i familien ang arven, slektninger som maser fordi det er så lenge siden vi har vært på besøk, økonomi som skranter, min manglende evne til å si NEI samt et forhold som går på sparebluss for tiden. Kunne sikkert ramset opp en hel del når jeg begynner å tenke etter ;) Men nå er jeg i hvert fall klar over at kroppen min sier stopp til slutt og at jeg ikke kan være og gjøre alt på én gang samtidig som jeg skal være supermamma og holde det prikkfritt hjemme (jeg har støv på hjernen).

Så når jeg får stress-anfall, høy puls og høyt blodtrykk....i en alder av 22... Da må jeg begynne å roe ned litt tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...