21.april Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 ...så viste det seg at jeg ikke hadde flere tester på lager.... Har sovet urolig i hele natt fordi jeg skulle teste og var så spent. IKM i dag og ingen tegn på mens på vei. Drømte to ganger i morges at jeg testet positivt og ble like skuffet hver gang jeg våknet. Har hatt skikkelig murringer/verk i livmor og lysk siden noen få dager etter DPO så nå krysser jeg fingrene. Er i 11pp så nå er det på tide. Får nok kjøpe en test i morgen.
februar baby! Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Så typisk! Jeg har bare en fransk prøve jeg har kjøpt på ferie liggende..men det betyr jo det samme! Hadde og stikkinger i livmor, ca en uke etter el+ fikk en positiv el test igår, ville ikke bruke opp den ene,fine, franske jeg har. Oui oui Lykke til imorgen.
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har ihvertfall mange tester liggende jeg da... men har begynnt å få angst for å teste!!:S IKM idag,men ingen tegn til at den skal komme... Har sååååå på følelsen at jeg er gravid,men vil likevel ikke håpe for mye... Tenker å ta en test i morgen!!... Tvi,tvi!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå