Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 er det normalt å ha litt mens murringer? ikke mye. jeg er også veldig oppblåst så magen er uansett litt ustabil. er så redd!for at noe skal skje. jeg har aldri vært gravid før. vil ikke si det til noen, så det er ingen som kan gi meg noe råd heller.
Tweak Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det er helt normalt! Jeg har sterke murringer, litt skarpere enn mensmurringer liksom. Det er når livmoren strekker på seg og strekker i ligamentene den er festet med at en vil kjenne smerter. :-) Det er jo derfor vi har dette forumet, for å finne ut ting som vi ikke kan spørre venner og familie om enda, og som helsevesenet hadde fortalt oss om vi kunne fått en time nå i begynnelsen... Vi lurer jo på en hel masse! Det er evigheter å gå alene dersom første kontroll ikke er før i uke 10-12...
Sjarmi Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har hatt mensmurringer siden uke 9 og har det enda. Er i uke 17 nå. Har hørt med flere som sier at de har eller har hatt det sånn. Så det er nok helt normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå