Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det hvertfall mye liv,det var det første svangerskap også mens i forrige var det roligere:)

Synes bare det er greit,viser jo bare at han har det bra i magen:)

Legger merke til at det begynner å bli et slags mønster,veldig aktiv på morgenen og på ettermiddag/kveld !! Er så koslig,er de små sparka jeg liker best ved å være gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten her er også nokså aktiv, men mener å huske at snuppa var mer hyper;-)

begynnt å merke søvnmønster jeg også...er 23+1 idag;-)

Skrevet

Heia...

Første datteren min var veldig rolig i magen, denne gangen er det også jente men hun er utorlig aktiv...det er nesten konstant bevegelser å spark :) utrolig koselig....så jeg er veldig spent om denne jenta blir like rolig som søsteren sin, eller om dette kommer til å bli en liten ramp siden hun er så aktiv,??vet ikke om det har noe sammenheng!!

Skrevet

vet ikke om det har noen sammenheng men første mann hos meg var livlig i magen og det samme gjelder ennå :D

Jenta var rolig i magen men hun er også veldig aktiv,og nesten mer krevende en broren sin..

Hadde kanskje trodd hun skulle være roligere ;o)

Skrevet

Jeg har en veldig aktiv gutt i magen :) er 20 uker på vei

Skrevet

ja her er d masse aktivitet=) lille jenta har vært helt vill i dag:) vært kjempe koselig..:)

er i uke 24 nu:) førstegangsfødene..:)

Skrevet

Fra jeg har vært ca 18 uker på vei, har jeg kjent liv flere ganger daglig..

Dette er mitt 4. svangerskap.. Er nå 24 uker på vei, og her er det kickboxing...

Skrevet

Ja, her er det mye liv! Han har snudd seg innover, så det er ikke ofte jeg kjenner kraftige spark på utsiden lenger, men jeg kjenner masse "romstering" ved halebenet og blæra :)

Håper han snur seg tilbake igjen snart så jeg kan vise fram magen når han spreller :D

Skrevet

her er det ganske likt nå som med gutten min:) har fått "faste" mønstre, så det er artigt:) hehe, spennende å se om det fortsetter slik:) syns hn er veldig terk, er kun 22+4 og her ser man det godt på utsiden og noen ganger er det vondt når han holder på inni der... kan ikke huske det var slik så tidlig med min sønn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...