Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 siste to ukene har jeg hatt en skikkelig stram lukt fra underlivet. Jeg skjønner ikke hva det kan komme av:/ Jeg dusjer hver morgen (og har gort det de siste 10årene), skifter undertøy to ganger for dagen (alltid på med en god truse om natten;) ), og har den samme hygenen jeg alltid har hatt,
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Er du gravid? Kanskje du har fått bakteriell vaginose. Der ph balansen i underlivet blir forstyrret. Det gir en fiskelukt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Stram lukt fra underlivet, kommer sjelden av dårlig hygiene (det er hvertfall en annen lukt). Hvis det lukter litt fiskeaktig, så er det antakeligvis bakteriell vaginose. Det oppstår hvis ph-balansen blir for basisk, og ghar ingenting med hygiene å gjøre. Noen ganger kan man ødelegge denne balansen med overdreven hygiene faktisk. Legen kan gi deg resept på en type pencillin for dette
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 ikke gravid, har ikke hatt sex i år for å si det sånn;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå