Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere redd for å dø?

Jeg er 18 uker på vei, og føler enda ikke at jeg er ansvarlig for en til. Jeg er virkelig ikke redd for å dø. Noen ganger håper jeg faktisk på at noe skal skje så jeg dør. At jeg skal havne i en bilulykke hvor jeg dør momentant f.eks. Eneste grunnen til at jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker sånn er at jeg vet at mamma, pappa, lillebror og kjæresten min kommer til å bli så alltfor lei seg!!

Mange andre kommer også til å bli lei seg, men det er bare i en kort periode også er man "glemt"

Har hatt disse tankene siden jeg var liten. Jeg håper de vil forsvinne når barnet blir født. Hører jo at det er så mange som er veldig redde for å dø fra sønnen eller datteren sin.

Det er nok ingen som ville trodd dette om meg.....jeg ser ut som en helt vanlig jente med mange venner, godt humør og er en veldig positiv og bestemt persjon.

Kommer aldri til å ta mitt eget liv, men er bare ikke redd for døden hvis det skjer!

Er det bare jeg som er så syk i hodet?

De fleste frykter vel døden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de fleste er nok redd for å dø fra barna sine. Kan jo hende at følelsene forandrer seg etter at du har fått barn.

Skrevet

Jeg er heller ikke redd for å dø- altså selve døden. Jeg tror ikke døden eller det som eventuelt skjer etterpå er noe å frykte. Selvfølgelig frykter jeg en smertefull død, det ønsker vel ingen.

Men på den annen side- jeg er livredd for å dø fra barna mine. Dette har jeg tenkte ganske mye på i det siste. Pappa'n til barna er syk og for tiden ikke i stand til å ta vare på dem. Hvis jeg skulle dø finnes det ingen naturlige omsorgspersoner som kan ta vare på dem. Har tenkt endel på hva som da kan skje med dem. Jeg ønsker jo å leve å se barna mine vokse opp og kanskje se barnebarn blir født.

Jeg syns ikke du er syk i hodet som har slike tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...