beautiful Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har litt liten rompe, er forholdsvis tynn, men dessverre litt slapp i magen etter 2 små.. med noe "håndtak"....og "små" pupper....75B. Har lyst på hvit bikini egentlig, og kanskje hipster hvis det får oppmerksomheten litt bort fra "håndtakene"... Noen som har noen tips og gi meg?? Hvordan type bikini tror dere passer meg best?
J-86 Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hei. Jeg har ikke vært gravid enda, men jeg har ganske lik kropp som deg. Er str 36/s og bruker 75c i bh. Er bare 164 høy og 53 kg. Har ikke helt flat mage.. Men jeg synes at hipster/boksere gjør fotene kortere. For de kutter av på litt "feil" plass for å si det sånn. Jeg synes vi som ikke er så lange bør ha så lange føtter som mulig:) Men skjønner det med sidene og magen da.. Så da får du veie opp fordelene og ulempene med hipster. Synes det er vanskelig å finne bikini underdeler som ikke er utrolig lave!! Jeg vil også ha en som dekker litt,men ikke for mye.. Vanskelig dette! Trekant bikini med halterneck er jo alltid fint:) Vil du ha mere støtte får du velge en som er lik vanlige bher. Hvit høres fint ut, synes også turkis er fint. Passer godt både til lys og solbrun hud!
beautiful Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2009 Overdeler er lett og finne synes jeg...men underdeler... de vanlig buksene gir deg "hakk" og er altfor høye bak.... de som er lave er fòr lave foran...skjuler jo ingnetingen...derfor tenker jeg hipster/boxer...men finner ingentingen....på victoriassecret.com er det mye fint men for syltynne jenter som ikke har født
J-86 Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 JEg har det samme problemet selv. Kan du ikke se etter bikini under deler med litt høyere skjæring enn bokser/hipster. Som kan justeres i siden,de er jo greie med tanke på hakkene du mener. De finnes med brede bånd også,ikke bare de tynne stroppene typisk h&m bikiniene.Har også sett vanlige bikini underdeler med noe pynt i siden som kan strammes inn så du her også slipper de hakkene. De har fine bikinier på Ellos:) Victoria Secrets har jo mye fint,men tørr ikke satse på det med tanke på str her og der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå