Marit82 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Er du fødeklar, eller har du født? Hvordan går det :-) ?
Sunniva78 har to små Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Næmmen, så artig at noen spør etter meg:-) Jeg har fremdelses kul på magen, termin om 25 dager:-) Lillebror har heldigvis snudd seg med hodet ned nå, og UL på sykehuset viste at han er 10% større enn gjennomsnittet. Det ser altså ikke ut til at han blir 4,5kg som sin bror. Så jeg håååper de har rett... Formen er ellers fin, selv om jeg puster og peser litt ekstra når jeg bærer knerten, handleposer, og bhg-sekk opp trappene til 2.etg... Puh! :-) Han går jo fint selv, men det er så mye spennende at en spasertur fra bilen og inn fort kan ta en halvtime om jeg ikke bærer han, hehe... Skal nok oppdatere her inne når lillebror har kommet til verden:-)
Marit82 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Ja det må du gjøre ja! Kom storebror før tiden eller? Oj , stor gutt du fikk da! Blir spennede å se om nestemann blir stor. Jeg skjønner hva du mener, å gå fra bilen å opp trappa hjemme han fort ta 45 minutter.... haahaha:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 blir glad hver gang jeg ser nicket til Sunniva78, syns det er en ordentlig solskinnshistorie at lillebror ble til uten hjelp Sunniva78 år korrigere meg dersom jeg tar feil, men jeg tror storebror kom noen dager på overtid, at hun hadde termin 4 feb, og han kom 11-12 eller noe. (jenta mi er født i feb, derfor husker jeg slikt )
Sunniva78 har to små Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jøss, Lykke- du imponerer stort her nå altså! Har jo full kontroll du, hehe... Det stemmer altså helt det du skriver, jeg hadde termin 4.februar, og knerten kom til verden 12.februar. Jeg ble satt i gang pga lite fostervann, så jeg er litt spent på hvordan forløpet blir denne gang... Håper det skjer av seg selv! Har faktisk ikke gått helt opp for oss enda at vi er så heldige å snart bli foreldre på nytt. Det var aldri noen garanti for at knerten skulle få bli storebror, så vi er så heldig så heldig:-) I dag har jeg hatt min siste arbeidsdag, så nå er det ut i permisjon:-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 hehe, jeg var ganske aktiv på BIM da jeg gikk gravid med februarjenta vår da, men brukte nicket MissUlv på BIM Så jeg husker godt de andre som fikk februarbaby, og som var litt aktiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå