Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere med barna helt oppi tven når det er på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart :o)

 

Står og danser til når Makka Pakka, Hinkel Pinkel, og Hopsy Daisy synger og danser ;D

Skrevet

nå har han fått makka pakka boken. og såååå gøyal den er.

Skrevet

Ja, vesla synes det er veldig interessant program, hun er to år :-)

Skrevet

Drømmehagen er helt topp.

Sitter stille i nesten en halv time, og det er sjelden vare ellers om dagen.

Skrevet

jepp. han blir 2 neste uke, og bare drømmehagen får han til å sitte stille! en hellig halvtime:)

Skrevet

det har kommet ut dvder m drømmehagen på ica maxi på Bjølsen. kjøpte til min datter, billig var den og!!

Skrevet

Er det bare jeg som får hår på ryggen av drømmehagen?

Skrevet

Hva mener du med hår på ryggen?

Selv er jeg ganske lei drømmehagen, men siden mini vil se det, så koser vi oss sammen i sofaen.

Og tror faktisk ikke jeg gidder å kjøpe DVD med drømmehagen, redd for at han skal gå lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...