Mor&barn Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Helt klart ) Står og danser til når Makka Pakka, Hinkel Pinkel, og Hopsy Daisy synger og danser ;D
heisand? Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 nå har han fått makka pakka boken. og såååå gøyal den er.
FanteGuri Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Ja, vesla synes det er veldig interessant program, hun er to år :-)
*smula* Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Drømmehagen er helt topp. Sitter stille i nesten en halv time, og det er sjelden vare ellers om dagen.
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 jepp. han blir 2 neste uke, og bare drømmehagen får han til å sitte stille! en hellig halvtime:)
<3 aLittleGirlAndAbabyboy <3 Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 det har kommet ut dvder m drømmehagen på ica maxi på Bjølsen. kjøpte til min datter, billig var den og!!
Miss Misantrop Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Er det bare jeg som får hår på ryggen av drømmehagen?
*smula* Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Hva mener du med hår på ryggen? Selv er jeg ganske lei drømmehagen, men siden mini vil se det, så koser vi oss sammen i sofaen. Og tror faktisk ikke jeg gidder å kjøpe DVD med drømmehagen, redd for at han skal gå lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå