3 søte små Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Dem dukker jo opp en etter en! Har vel 15-16 stykker nå,den første fikkk hun når hun var 2 uker gammel! Hvorfor får hun så mange og burde jeg vise dem til en lege?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Mine barn har også en del. Og det er sikkert fordi jeg selv har forferdelig mange. Tror ikke du skal bekymre deg med mindre de begynner å vokse, blø eller klø.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Min eldste har en jeg tror han må være født med(kan ikke huske ham uten den, hvertfall), og miin yngste får bare flere og flere. Jeg har mange selv, og spesielt en av dem sier min mor at hun ikke kan huske meg uten:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Hei! Ja, du kan godt vise dem til legen og høre hva han sier. Kanskje det er aktuelt å fjerne noen av dem? Alle føflekker som endrer seg på en eller annen måte bør fjernes. Eller så finnes det en ABCD om hvordan en skal følge med på føflekker og lete etter faresignaler: A- Assymetrisk form B- Border: Hvis grensen rundt føflekken blir utrydelig, en ser ikke hvor den begynner å slutter. C- Color: Hvis den endrer farge, får lyse og mørke flekker om hverandre. Lys hud er mest utsatt. D- Diameter: Hvis den blir/er over 7 mm må den undersøkes. Vær også oppmerksom på om de begynner å klø eller blø. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/167315 Hilsen Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå