LizzyG Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Tror jeg har fått pakket det meste, men kan ikke dere nevne ting jeg må ha med, så skal jeg se om jeg har pakket det?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Paracet, halspastiller, saltvannsdråper, imodium. Skal dere være lenge? Vi drar til Kypros den 11. =)
LizzyG Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Vi drar hjem den 11. vi:) Skal til Fig tree Bay. Dere da?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Åja=) Vi skal til Agia Napa.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå