lillespor Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Til dere som har fått vite kjönn, er det gutt/jente og hvordan stemte det med magefölelsen / kjærringråd / kinesisk födselskart... ? Jeg tror jeg venter en jente, alle rundt meg tror gutt, kinesisk kart sier gutt, men mye av de kjærringrådene peker mot jente.. er veldig spent... skal på ord UL 7mai.. =) göy hvis dere som har fått vite det vil fortelle
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Vi får mest sannsynligvis en gutt, det sa UL'n ihvertfall. Hadde ingen magefølelse. Det kinesiske kartet sier jente. Kjerringrådene har pekt mot 50% gutt og 50% jente, så ingen "hjelp" der. Blir spennede å høre hva du får! Lykke til på UL!
snuffe Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jente, antagelig. Stemte ikke med magefølelsen, resten av greiene har jeg aldri satt meg inn i.
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Ul sier gutt og det samme gjorde magefølelsen min og kinesisk fødselskart
PartyOfFour Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 vi får gutt og det har vi (og alle rundt oss) hatt på følelsen helt fra starten av
ifie Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Både jeg og kjæresten hadde guttefølelse. Jeg tror det kinesiske fødselskartet sa gutt, og i magen svømmer det jammen en litten gutt!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Hvor finner man dette f.kartet..? Og hvordan kjerringråd bruker dere...?
L & lille L Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 alle råd og tester viste jente på oss.. hadde oxo en liten mage følelse da vi er ett sterkt kjønn i fam lite gutter..+ alle rundt meg skulle ha gutt.. og ja da vi skal ha en liten prisnsesse=) glede oss masse:)
nusse 77 Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 jeg får mest sannsynelig en jente..(ul uke 17,doktoren var 90% sikker) hadde gutte følese selv og tokk en test som sa 89% sjangse for gutt. kinesiske kartet stemte heller ikke med kjønnet.. jeg har ikke hatt nesten noen symptomer,kun litt mage og litt trøbblete bekken,så det med at de som får jenter er myyye sykere og kaster mye opp osv stemte IKKE for min del
*toppris* Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 her sa kinesiske kalenderne jente, men ul sier gutt... skal på 3d så får se om det er gutt da, få en bekreftelse da;)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Hei hei.... Vi fikk beskjed på ul at det var en liten prins i magen mens det kinesiste fødekartet viste jente!! Hadde ingen magefølelse på noe!! Men gleder oss til å få en prins da vi har en prinsesse fra før Masse lykke til på ul en Klemmer fra
an Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 vi venter en jente som kommer 7sept.vet det 100% siden vi var igjennom en morkake prøve.
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #13 Skrevet 3. mai 2009 var på Ul den 28.4 og da viste det gutt:)).Hadde på følelsen at det ble gutt også,og etter når vi hadde sex i den perioden så burde det også vise gutt. Det kinesiske fødselskartet på Babyverden har vis rett på alle mine barn,og det viste gutt nå). Får svar på fostervannsprøven i løpet av denne uken som kommer nå,og da skal jeg spørre etter kjønnet for å være helt sikker på om det virkelig er en gutt:))
Juli-babypåvei Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har hele tiden hatt en magefølelse som sier gutt. Andre har sagt at jeg ser ut som gravid med jente. UL sa HELT klat gutt =) Jippi!!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 3. mai 2009 #15 Skrevet 3. mai 2009 Det er ei jente, men den kinesiske fødselskalenderen sier gutt... :-)
Trejenter? Skrevet 4. mai 2009 #16 Skrevet 4. mai 2009 Kinesiske kartet sier jente, og det gjorde også jm på ord ul. Det er sikkert at vi får ei jente, men jeg trur det kun er tilfeldigheter at det kinesiske kartet stemte. Kjerringrådene var 50/50
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #17 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde en liten følelse på forhånd om at det kunne være en gutt. Jeg var ikke bombesikker på det. Men da vi var på UL i dag sa jordmor at det sannsynligvis er en gutt. Hun var heller ikke hundre prosent sikker. Det var visst litt vanskelig å se..
Venter09<3med ny spire Skrevet 4. mai 2009 #18 Skrevet 4. mai 2009 her viste det jente på kinesiskkart og alt slikt, hadde jente følelse men i magen befant det seg en liten gutt.. svigefar hadde drømt om dette oxo så da hadde han rett da...
lillespor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 4. mai 2009 så spennende , virker som det er forskjellig, og veldig "tilfeldig" om de rådene og testene viser rett da... det jeg ville vite hehe =)
lillespor Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 7. mai 2009 MageföLeLsen min og kjærringrådene sa jente.. alle jeg kjenner og det kinesiske kartet sa gutt... Jeg tok feil !! Var en urolig guttebass ;D
awenka84 Skrevet 7. mai 2009 #21 Skrevet 7. mai 2009 Tror det blir ei lita jente:) Kartet sier jente. Alle rundt meg tror jente. På tidlig ultralyd trodde og jordmor det ble en jente. Magefølelsen sier jente. Men vi får se;)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. mai 2009 #22 Skrevet 7. mai 2009 jm var 100% sikker på gutt...skal på ny ul i morgen, så håper vi ser tissefanten da også;-) magefølelsen sa gutt, selv om jeg hadde masse like symptomer som med datteren min...kinesiske kart sier gutt, kjerringråd 50/50!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 7. mai 2009 #23 Skrevet 7. mai 2009 Det kinesiske kartet sa at jeg skulle få gutt, og legen mente også at det uten tvil var en gutt. Magefølelsen min sa meg at det var en gutt, men alle rundt meg trodde det var ei jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå