Summer-girl&Luna-boys Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Et vennepar hadde investert i nytt kjøkken til 200.000. Det var råflott med integrerte hvitevarer, matchende fliser, masse skapplass og benkeplater i heltre. Men det eneste jeg klarte å fokusere på var den sure oppvaskkluten som lå halvvridd mellom oppvask-kummene. Den stinket på en meters avstand, og ødela hele inntrykket av et nytt og fint kjøkken. Jeg fikser rett og slett ikke sure oppvaskkluter. Men har merket meg at de finnes i mange hjem. Flere som har vært på besøk hos sure kluter??
Vannmann35 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 He, he - har ikke opplevd dette men... Du får ta med en flaske Klorin eller noen nye kluter i gave neste gang ;-)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Hehe...ja, en slags "nytt-kjøkken-gave" hadde de fortjent. Uff, dumt av meg å henge meg opp i dette. Andre folk har sikkert andre "fobier".
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er kokk, og mathygiene for meg er ekstremt viktig.. Jeg ser ofte etter slike ting når jeg er på besøk hos andre. Skitten oppvaskklut er noe av det kvalmeste jeg ser. Og jeg tenker alltid at de ikke er flinke med hygiene. Og jeg mister lysten til og spise der. Huff.. Er slitsomt, men ikke lett..
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2009 Ja, det er sånn jeg tenker også. Denne kluten har kanskje feid over både benkeplater, skjærebrett osv,og ligger og oser med sine bakterier...Det kan jo ikke være bra i forhold til smitte av både det ene og det andre.
SOMMER :) Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er helt enig. Ekkelt og uhygenisk med sure oppvaskkluter.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Følte av en eller annen rar grunn at jeg må forsvare meg her... Her i huset er det sjelden sure kluter. De ryker enten i vaskemaskinen eller i en klorbøtte... MEN, det hender ofte at klutene ser litt flekkete ut selv om de er helt rene fra skuffen. Spesielt hvis man har brukt dem på komfyren eller lignende. Håper ikke alle dømmer meg nord og ned pga flekker på kluten. Hihi. Kaster dem jo ikke av den grunn. Og jeg velger å ta hensyn til miljøet og ikke klore dem når det er småflekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå