Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Har veldig regelmessig mens, og er nå 3 dager på overtid. Har vanligvis veldig ømme bryster 14 uker før mens, men begynner å bli småømme bak brystvortene først nå. Tisser veldig ofte, og har litt murring i underlivet. Veldig trøtt, men det kan være pga Zyrtec-bruk (?) Test var negativ i går. Ser jo at sjansen er stor for at menstruasjonen kommer Flere som har opplevd dette, men som har vært gravide?
Gutt3+Spire<3 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Har hatt ganske regelmessig mens selv en stund, var 5dager på overtid da jeg tok test å den viste positiv. gikk med tanken på at jeg var gravid da jeg bare var en dager over tiden, å det var fordi jeg var veldig trøtt, følte at jeg satt på do hele tiden. å murringer i underlivet. har du fremdeles ikke fått mensen på 2-3 dager, prøv med en ny test. lykke til=)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Så lenge mensen ikke har kommet enda, er det jo fremdeles en sjanse for at du kan være gravid:) Håper det blir sånn som du ønsker. Lykke til:)
awenka84 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 har du testet idag? du får oppdatere oss. Spent:)
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Ikke testet, men fortsatt ingen mens... Skikkelig oppblåst igår og mer øm i brystene.Men kjenner menslignende murring fra tid til tid. Tenker å prøve igjen imorgen tidlig. Sist jeg var gravid (for noen år tilbake riktignok) testet jeg negativt med CB TRE ganger, og gikk tilslutt til legen fordi jeg trodde noe var galt siden jeg tydeligvis ikke var gravid, men fortsatt ikke fikk mensen. Og på urinprøve der testet jeg positivt! Har flere erfaringer med sånt??
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Testet nettopp negativt igjen med CB Vært skikkelig kvalm, svimmel og uopplagt i dag, mulig d er psykisk!?!? Huffameg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå