Gå til innhold

Trenger ideer til kostymefesten Good vs. Evil! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun jeg egentlig skulle dra med kan ikke likvel, og siden det er lagt opptil at man skal komme i par har jeg et stort problem. Gikk bra å finne på ting med henne, men min nye partner derimot har ingen ideer, og vi kan ikke bruke det jeg hadde funnet allerede. Han er nemlig 2 meter høy, overvektig og har skjegg. Det eneste jeg kommer på er Henrik Ibsen og Karl Marx, men jeg vet ikke helt hvordan det skal stå til temaet, og hva jeg da skulle blitt.

Har dere noen foreslag på hva vi kan være? Jeg ser helt gjennomsnittlig jente ut, men med litt kort hår. Jeg er villig til å ha på meg hvilket som helst kostyme, men vet at han jeg går med IKKE vil være jente!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan han ikke være en hinduistisk guddom, da? Eller en katolsk helgen? og så kjører du "ondskapen" som matcher?

Jeanne d'Arc og en bøddel?

Skrevet

Hadde ikke tenkt religion i det hele tatt fordi jeg ville IKKE ha engel og djevel, men nå som jeg leste det du skrev så tenkte jeg på norrøn mytologi, Odin eller noe sånt. Ellers så kan jeg godt være Jeanne d'Arc for har tilgang til sverd og sånt!:P

Det kuleste hadde vært ork og hobbit fra Ringenes herre, men har jo ikke all verdens tid og penger til å ordne kostyme.

Skrevet

Men hvordan ser egentlig Loke ut? Tror dessverre ikke folk hadde skjønt hvem jeg var i så fall.

Skrevet

Nå har jo jeg allerede alvekjole liggende da!:P Men de som annonserte festen hadde brukt bilde av Frodo på plakaten så da på en måte ødela de for oss å ha den "originale" ideen!:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...