PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Dere som har vært plaget av halsbrann, har dere fått babyer med masse hår på hodet? Stemmer det??
siggen2 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 nix-tvert imot med første man-og hun er 6 år nå-og har fortsatt lite hår-men det kommer seg:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 både og vil jeg si.. nr 1 hadde jeg null halsbrann og han fikk masse hår nr 2 var jeg veldig plaget med halsbrann han fikk lite hår nr 3 hadde jeg ingenting fikk lite hår
2 små og en undulat Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Var veldig plaget med halsbrann med sønnen vår. Han hadde masse hår og det har bare blitt tykkere og tykkere med tiden. Nå som jeg venter en gutt til har jeg bare halsbrann en gang innimellom, men da har jeg til de grader halsbrann også. Blir spennende å se om han har like mye hår som storebroren sin:)
Mammarama=) Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 tvertimot her og.. Mye halsbrann i begge svangerskapene og begge jentene har hatt lite (bare litt dun) når de har blitt født... har hatt lite halsbrann til nå i dette svngerskapet, så blir spennendes å se denne gang..
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 skikkelig plaget med halsbrann dag og natt og ut kom en jente med litt dun på toppen.. nå er hun 2år og 9 mnd og veldig lite hår fremdeles.. like plaget med halsbrann denne gangen.. vi får se hva det blir til når juli er her..
MathildeC Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Stemte ikke med meg i alle fall! Jenta vår blir 2 i juli og har bare litt hår på hodet.. det er søtt da, gjør ikke meg noe, men hårfager kan vi ikke si at hun er :-)
Katzenjammer ☆ Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Hadde ekstremt mye halsbrann. Jenta hadde mye hår da hun ble født, men ble nesten skallet da hun var 3 mnd.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Sånne "kjerringråd" stemmer vel skjelden. Jeg hadde masse halsbrann og fikk ei jente som var nesten helt skalla, tok mange mnd før hun fikk noen fjoner :-)
*toppris* Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 med nr 1 null halsbrann, kom med en flott manke;) blir spennende å se nå da, har halsbrann denne gangen, skikkelige sure oppstøt *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå