Gå til innhold

Halsbrann = masse hår ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært plaget av halsbrann, har dere fått babyer med masse hår på hodet? Stemmer det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nix-tvert imot med første man-og hun er 6 år nå-og har fortsatt lite hår-men det kommer seg:)

Skrevet

både og vil jeg si..

nr 1 hadde jeg null halsbrann og han fikk masse hår

nr 2 var jeg veldig plaget med halsbrann han fikk lite hår

nr 3 hadde jeg ingenting fikk lite hår

Skrevet

Var veldig plaget med halsbrann med sønnen vår. Han hadde masse hår og det har bare blitt tykkere og tykkere med tiden. Nå som jeg venter en gutt til har jeg bare halsbrann en gang innimellom, men da har jeg til de grader halsbrann også. Blir spennende å se om han har like mye hår som storebroren sin:)

Skrevet

tvertimot her og.. Mye halsbrann i begge svangerskapene og begge jentene har hatt lite (bare litt dun) når de har blitt født... har hatt lite halsbrann til nå i dette svngerskapet, så blir spennendes å se denne gang..

Skrevet

skikkelig plaget med halsbrann dag og natt og ut kom en jente med litt dun på toppen.. nå er hun 2år og 9 mnd og veldig lite hår fremdeles.. like plaget med halsbrann denne gangen.. vi får se hva det blir til når juli er her..

Skrevet

Stemte ikke med meg i alle fall! Jenta vår blir 2 i juli og har bare litt hår på hodet.. det er søtt da, gjør ikke meg noe, men hårfager kan vi ikke si at hun er :-)

Skrevet

Hadde ekstremt mye halsbrann. Jenta hadde mye hår da hun ble født, men ble nesten skallet da hun var 3 mnd.

Skrevet

Sånne "kjerringråd" stemmer vel skjelden. Jeg hadde masse halsbrann og fikk ei jente som var nesten helt skalla, tok mange mnd før hun fikk noen fjoner :-)

Skrevet

med nr 1 null halsbrann, kom med en flott manke;)

blir spennende å se nå da, har halsbrann denne gangen, skikkelige sure oppstøt *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...