Gå til innhold

Var du mest glad i mamman eller pappan din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var mest glad i Mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma, fins ikke tvil en gang.

Skrevet

Er vel ikke mest glad i noen. Elsker begge to jeg:) De har vært der på lik linje for meg i oppveksten, og den ene har ikke gjort mer enn den andre. De er begge to fantastiske mennesker:)

Skrevet

pappa

Skrevet

Mamma, men for første gang skriver jeg ikke under med nick.

Skrevet

var mest pappajente.

Men han stakk da de ble skilt. så da må jeg vel si mamma nå som jeg er voksen , hun ble iallefall igjen...

Skrevet

Var nok mest pappa da jeg var liten tror jeg... Etterhvert jevnet det seg ut.

Skrevet

Begge to, på hver sin måte. Pappa fikk jeg være med på mye sammen med. Han tok meg ofte med på jobben da jeg var liten, og vi spiste de beste lunsjene ever; hjemmebakt brød med fårepølse og smør på, og med "lastebillukt";)

Mamma har alltid vært roligheten selv, og vårt trygge anker hjemme:) Leste bok for meg om kveldene, ordnet alt for oss. Var den som var hjemme da skoledagen var ferdig og vi kom hjem

Skrevet

Mamma. Men jeg var pappajente.

Men det var ingen som kunne trøste slik som mamma gjorde, og slik er det fortsatt, det er hun jeg ringer til for å få råd og hvis jeg trenger noen å snakke med.

Nå er min far så og si borte fra livet mitt, han har fått ny dame og har tjent seg opp en del penger veldig fort, og da ble vi ungene fort glemt. Nå er det jetset livet som gjelder, de få gangene han ringer eller sender melding er når han skal skryte av feriene de har vært på.

Er skikkelig skuffet over han, ble lagt inn på sykehuset for 2 uker siden og ringte å fortalte at jeg ble hasteinnlagt (er gravid og de misstenkte at barnet ikke fikk nok næring) Han var da opptatt, men sa han skulle ringe opp igjen, men det har ikke skjedd enda. Han bryr seg virkelig ikke om meg lengre.

Skrevet

Hm... Jeg tror jeg var like glad i begge, men på hver sin måte... Huff... håper barna våre blir like glade i både meg og pappaen!

Trodde det var sånn at man elsket sine foreldre slik som foreldre elsker sine barn... Betingelsesløst... Men skjønner vel på et vis at hvis den ene ikke stiller opp at følelsene ikke blir like gode for denne som for den som faktisk er der.

Skrevet

Helt klart mamma'n min!!!

Skrevet

Veldig likt, men litt mere mamma- hun har ofret mere for meg.

Skrevet

Var og er nå like glad ibegge to, jeg rangerer ikke mennesker jeg elsker på den måten. Elsker de begge like høyt, men på forskjellig måte, siden de er ulike mennesker.

Har alltiod vært pappajente, og hatt best 'kjemi' med ham, men jeg er nå ikke noe mindre glad i mammaen min for det.

Skrevet

mamma, pappa er alkoholiker..

Skrevet

Ikke noe særlig i noen av dem.

Skrevet

Er like glad i de begge, på hver sine måter.

Jeg har alltid vært pappajente, og det er vel av den grunn at vi er ganske så like. Vi går hverandre på nervene til tider, men trives like mye i hverandres nervær for det.

Skrevet

Mamma helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...