Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Mannen var i utdrikkingslag nylig og kvelden endte opp på strippeklubb, hvor han og en til betalte for en lapdance til han som ble utdrukket. Nå er jeg både skuffet, lei meg og såret over at han valgte å delta på dette. Jeg har flere ganger sagt til han hva jeg synes om den slags klubber, så han er veldig klar over hva jeg mener om saken (jeg synes det er uetisk, kvinnediskriminerede, i enkelte tilfeller bidrar det med penger til prostitusjon menneskehandel og hallikvirksomhet, samt fullstendig upassende for en mann som er i et forhold for å nevne noe) - likevel valgte han å delta på dette. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på det hele - er jo ingenting jeg kan få gjort egentlig... Er bare lei meg fordi jeg føler meg oversett, og at han ikke respekterer mine meninger. Synes også det er ekkelt å tenke på at han omtrent har hatt puppene til en annen dame oppi ølglasset... Hvordan ville dere reagert på dette? Synes dere bare det er uskyldig morro, eller ville dere som meg tatt dere nær av det?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Respekterer du hans meninger? Mener han det samme som deg? Jeg synes det dårlig gjort at du skulle hindret han i å dra på utdrikningslag med kompisene fordi de skulle på strippeklubb. Greit nok at du synes det er uetisk og kvinnediskriminerende, det kan det sikkert diskuteres en hel del om, men jeg tenker at det er uskyldig moro. Din mann har vel ikke akkurat for vane å dra på strippeklubb, så jeg tenker at da er det ikke så farlig.
Miss Misantrop Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er helt på samme linje som deg, hovedinnlegger. Stripeklubb er for meg ikke uskyldig moro. Det er fritt frem for folk å oppsøke slike steder, men da kan ikke jeg være i et forhold med dem. Dette er noe en mann velger bort hvis han velger meg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Det er uskyldig. Det var et UL. Det er ikke snakk om en sedvane. La det hele fare. Tross alt var han ærlig med deg og sa at han hadde vært der med vennene sine for å drikke ut gommen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Han synes selvsagt ikke han har gjort noe galt, og mener selv det var helt uskyldig og at han måtte være solidarisk med kameratene. Personlig respekterer jeg det han mener, i form av at jeg aldri ville gjort noe han ikke ønsket at jeg skulle gjøre. Da jeg skulle ha mitt eget utdrikkingslag sa jeg også klart i fra om at jeg ikke ønsket stripper (eller å bli plassert på Karl Johan for å selge boller mot et kyss...) - da kom jeg til å forlate stedet. Jeg synes rett og slett ikke noe om sånt, og har ingen glede av å ha tissen til et fremmed mannfolk trykt opp i fjeset! Synes også at man i et forhold bør respektere hverandres grenser. Jeg synes han kunne dratt hjem, slik noen av hans kompiser gjorde, før de skulle på strippeklubb. Da hadde festen allerede vart i over 12 timer, og den siste biten var unødvendig!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 jeg er enig med HI. er ingen unskyldning at det er et U.lag eller! hadde følt meg krenka om mannen min gjorde dette mot meg.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er enig med HI om at strippeklubber er "uetisk" sett ut fra mitt menneskesyn. MEN: Samboer har tatt med besøkende utenbys fra, på strippeklubb når de har vært på besøk hos oss. Han sier det er en "uskyldig greie" osv. Det har kanskje skjedd 3 ganger på de årene vi har vært sammen. En av gangene stakk han og kompisen fra meg og dama til han andre, mens vi danset på et ute-sted. Vi trodde mannfolkene satt og passet håndveskene våre mens vi danset. Plutselig var de borte fra oss. Da de kom tilbake hadde de vært innom strippeklubben med våre håndvesker... Jaja, så desperate var de altså på å få se fine pupper at de måtte gå, selv om de måtte ta med håndvesker. Når dette i tillegg dreier seg om et utdrikningslag, klarer jeg ikke helt å se problemet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har vært på show med mannlige strippere... er det like uetisk som når en mann går på strippeklubb? Er jeg mannsdiskriminerende? Jeg var sammen med en venninnegjeng og vi hadde en morsom kveld. Dersom mannen min hadde nektet meg å gå hadde jeg trodd han hadde en skrue løs... Det er jo bare for gøy!! Mannen min har vært på strippeklubb et par ganger i løpet av de 13 årene vi har vært sammen. Har overhode ikke hatt problemer med det. Syns du virkelig han burde ventet utenfor? "Nei, gutter jeg får ikke lov å gå inn her av konen min...." Du virker sytete og kontrollerende.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes ikke noe mer om mannlig stripp nei... Og ja, jeg synes det kan være mannsdiskriminerende. Og kunne heller aldri tenke meg å la meg facinere av den type mannfolk nei... Synes bare det er kvalmt med menn som oljer seg inn og viser muskler - og stiller de i g-streng eller leopardtruse hadde jeg enten fått latterkrampe eller brekninger! Synes mannen burde sagt at "vet dere - dette ønsker jeg ikke å bruke penger på, dessuten har jeg en kone å gå hjem til (attpåtil en gravid en), men takk for en fin kveld, snakkes i morgen". Tror helt sikkert resten av ungkarene hadde taklet dette fint, og han som skulle utdrikkes var så dritings at han neppe husker at han i det hele tatt har vært der...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Det er din mening at han burde ha sagt det, men han mener da tydeligvis ikke det samme. Kvinnfolkene i strippeklubbene har vel valgt å være der selv, i de fleste tilfeller, og noen liker faktisk å strippe for menn. Noen mener det er kunst. Jeg synes ikke noe om det selv, og jeg hadde ikke likt at min mann hadde for vane å gå på strippeklubb, men hvis det var en del av et utrdrikningslag hadde det vært greit. Han skal da få være med på "moroa" han også. Jeg synes også det er ekkelt med overmuskuløse, sleipe, oljete, stringtruse-mannfolk, men for de som liker det: hverså god, go for it!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 Dere som sier dere ikke hadde akseptert dette - hvordan ville dere reagert? Jeg kan jo egentlig ikke gjøre noe annet enn å uttrykke min skuffelse og be om at det ikke gjentar seg, kan jeg vel?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 3. mai 2009 #13 Skrevet 3. mai 2009 De som jobber på strippeklubber i norge tror jeg nok er veldig glad for de letttjente pengene de inndrar. Selv synes jeg ikke vi skal forvente at menn har samme "politiske korrekte" følelser om dette som mange kvinner. Så ja, dette synes jeg er uskyldig moro ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå