Ønskebaby* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Ble spådd for første gang for en liten stund siden, men det var nesten ingenting som stemte!! Noen som vil prøve seg? Syns det er veldig greit om den som vil prøve seg kan fortelle hva personen "ser" om meg, for å se om ting stemmer. Men det jeg lurer på er når jeg kommer til å bli gravid igjen?! Fødselsadato: Meg: 09.07.88 Sambo: 17.02.86 Jeg blir kjempe takknemlig hvis noen kan gi meg en lite pekepinne på hvor lenge vi må vente!!
*Bambi + spire* Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei:) Klart d bli gravid igjen, får opp september på deg og da med en gutt i magen:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 hmm, jeg kan se at du har en litt urolig tarm stemmer det? samtidig får jeg opp ei jente med mellomblondt hår, er dette deg? hilsen anonym "birthe"
Ønskebaby* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 vet ikke om jeg har urolig tarm jeg.. har hatt mue murringer å kjennes kanskje ut som tarmen beveger på seg til tider, væer slik siden den siste gangen jeg mistet i jula.. jeg vet egentlig ikke åssen farge jeg har naturlig på håret lenger, sist jeg hadde min naturlige hårfarge var det helt lyst (mange år siden så har sikkert mørkna litt), pleier å farge det helt mørkt, men nå har jeg stripet det et par ganger så ja det er mellomblondt. hehe. Så ja, begge tingene kan i grunn stemme:D ser du noe mer:D
Ønskebaby* Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 Jeg var faktisk det da du skrev dette, men mistet:( Hvem er du? hvis du ser dette igjen, kan du se noe mer?
Ønskebaby* Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2009 forresten, jeg hadde allerede mista da, men du var jo ikke langt unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå