Vannmann35 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Merket for første gang i går at jeg har fått litt ekstra vann i kroppen. Gifteringen satt plutselig så stramt, jeg får merke etter den, samt at joggeskoene plutselig føltes trange, særlig på den ene foten... Hva med dere, merker dere noe til dette?
Snart 4-barnsmor Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Ja jeg og. Nettopp startet uke 37 og har plutselig fått merkbart mer vann i kroppen. Hvis jeg trykker på lårne mine, blir det hvite flekker, leggene hovner, skoene er for trange og gifteringen sitter også mer klistret. Ikke særlig moro, men trøster meg med at det er kort tid igjen.
Nonsense Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Gjett om a! Føles ut som leggene og føttene mine er et par tømmerstokker! Få sko som passer og jeg får skikkelig merke etter sokkene... Jaja, det er jo ikke de verste problemen man kan ha da iallfall
Lillesolsikke Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 ohhh yes, hatt mye nå de to siste ukene. Og da spes i beina. Var hos legen i dag, og det ble målt til +1/2. Og i dag var jeg ikke så ille en gang (kunne få på sko) Er også i uke 36. Positivt erdet jo at vann er noe som forsvinner raskt etter fødselen. Så håper på at det er en del vann i min kropp (som kan forklare noen av kiloene) hehe
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Er jo spent på hvor mye vann jeg vil få i kroppen til slutt... Er jo greit å kunne få på seg skoene... Men skal jo ikke klage egentlig, det er jo en liten bagatell i forhold til de plagene man kunne hatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå