Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 For en tid tilbake fant jeg mugg mellom madrassen og overmadrassen til lille. Kjøpte ny og ny bunn og spritet ned sengen. Nå har hun i flere måneder hostet fælt.og nå lurer jeg på om det kan ha sammnheng. Husker ikke hvor lang tid etter dette hun begynte å hoste, Skal til lege i morgen. Håper noen kan fortelle meg hvordan mugg kan ha innvirkning lenge etter,og hvordan det kan behandles om det er dette som er årsaken.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det kan ha innvirkning på lunger og pust. Mugg er ikke bra nei.. Mugg kan og ha innvirkning lenge etterpå.. anbefaler deg og gå inn på anticimex.no og andre slike sider..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Guttungen fikk slimdannelser i lungene etter å ha bodd i et hus med muggsopp pga stående vann i veggene. Fikk besøk av en fuktekspert og beskjed om å flytte på dagen. Han harket i flere mnd etterpå. Det kan ta lang tid før det går over, og noen utvikler allergi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå