silhah og emilie Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 www.diva-smurf.blogspot.com begynner å bli gaanske fornøyd nå=) har også konkurranse gående der du kan vinne gavekort på klær til 150 kr=)=) morromorro Noen som vil vise meg sin blogg også kanskje?
Hikken Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hehe, nå har du akkurat kostet meg masse penger, fant masse fine klær :-) Kjempefin blogg, her er min http://helenesroterom.blogspot.com
silhah og emilie Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Oi så flink du er til å sy...Har nettopp lånt meg symaskin jeg også..men tror ikke jeg greier å st slikt nei..tenkte bare å sy om litt klær jeg har her hjemme jeg hehe:p
Dr. Google Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har også blogg! Blogger om livet som 16år og mamma www.malindus.blogg.no
Januarjubel! Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 jeg har ingen blogg, og hadde jeg hatt det hadde jeg nok ikke lagt den ut på dib - synes best om anonymiteten, jeg men jeg må få kommentere bildene du la ut i de nye klærne. At du skal ha komplekser for kroppen din er bare tøys og tull. helt objektivt sett er du et "bombshell" og klærne passet deg perfekt. Du ser flott ut, og om høyden er i orden kunne du sikkert meldt deg på "Americas next top model" som "full size model" (som vel ikke betyr så mye annet enn at man ikke bruker str. 34/36...) Så mitt råd er: kutt ut alle komplekser nå! (Ps. likte krøllen i luggen også!)
Januarjubel! Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Haha, og der kosta du sannsynligvis venninna mi (som henger over skulderen min på lesesalen) litt småpenger også. Hun gikk direkte inn på den nettsiden med klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå