Gå til innhold

Hvordan få vinduene helt blanke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat vasket de, så kom sola... Og de er IKKE rene!!

Ser ikke ut som at jeg har vasket de engang! =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vasker med nylonvask (sånn blå tube, koster ca 20 kr), og det er helt genialt! Bruker vindusnal etterpå, og vinduene mine er rene :)

Skrevet

dra på nille, kjøp vinduskluter der. det er en pakke med en blå klut og en oransje. vask med den oransje, kun med vann, tørk over med den blå. gullende rent. trenger ingen gnikking å gnuing. ingen sjolder eller flekker. noe så genialt har jeg aldri opplevd. en drøm å vaske vinduer nå. du tror det ikke før du ser det.

koster 49 kr for begge klutene.

Skrevet

Salmiakkvann og pusseskinn. Trenger ikke nal eller noe, bare tørk av vinduene og de er gullende rene!

Huff, der traff du min dårlige samvittighet, vårsola har virkelig vist meg at det er på tide med en ny runde gitt....

Skrevet

Hehe=)

Ja, mente utvendig jeg da.... Men tipsene her var kanskje ment utvendig?? =) Vasket med den vindusvasken til jif jeg.. Funka dårlig!!

Skrevet

jeg har vaska både innvendig å utvendig med di klutene fra nille. funker som bare juling. å ingen vaskemiddel:)

Skrevet

Jeg bruker jif på vinduene men har akkurat oppdaget eddik til dusjkabinettet og hørt at det gjør samme susen på vinduer. Utrolig effektivt!

Bland ut klar eddik i vann og vask over med klut. Dra over med nal og ha en ren, lofri klut (bruker slitte kjøkkenhåndklær) til å tørke både nal og evt vannsøl.

Lykke til!

Skrevet

Nylonvask!!!! Helt genialt, trenger ikke å bruke nal engang hvis man tørker godt med en tørr, ren klut. Har blitt fortalt at man kan gni avispapir på glasset, men ikke prøvd det selv. Nylonvask fungerer også bra til dusjkabinett og til ovner o.l. med front av børsta stål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...