Gå til innhold

Innflyttningsgave- hva er DITT beste tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gi noe som er perfekt som innflyttningsgave - men hva?

Er til et par i 35-40årsalderen :)

Gi meg ditt beste tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort, da kan de kjøpe seg det de trenger..

Skrevet

har tenkt på å kjøpe gavekort på plantasjen, da kan de bruke det på enten grill, utemøbler eller utepotter/blomster. Men tenker at det kanskje er en kjedelig gave..:)

Skrevet

De fleste voksne synes det er greit å få gavekort, men barn derimot kan synes det er kjedelig

Skrevet

Det er selvfølgelig veldig greit å få gavekort. Så kan man kjøpe noe man trenger og man unngår muligheten for å få noe man verken liker eller har bruk for.

Men det er da ingen perfekt gave! Det er en helt fin gave, men ikke så mye mer. Vitner kanskje om litt dårlig fantasi eller at man ikke har giddet å anstrenge seg.

Jeg har desverre ingen konkrete tips til deg, men jeg synes du skal tenke litt mer! :) Om ikke gavekort er kjedelig, er det i alle fall ganske upersonlig.

Skrevet

Vi fikk en kurv med "luksusmat" som vi selv ikke ville kjøpt - en god ost, spansk skinke, te osv - økologisk fra Farmers Market. Ble veldig glad for den:) Moro å få noe som man vanligvis ikke ville kjøpt seg selv!

Ellers: et epletre hvis de har hage, lykt til verandaen hvis de har det, et fint pledd, maleri, kakefat med en hjemmelaget kake:)

Skrevet

dytter litt jeg :)

Skrevet

Hva med noe overraskende som f.eks ishockeyspill?

Hvis de har flyttet inn i hus. Crocket-spill til hagen eller boccia.

Ellers er jo en god flaske vin alltid fint, så sant de ikke er totalavhold.

En spekeskinke.

Skrevet

de har flyttet i hus ja, og crocket vet jeg at de får :)

Ishockeyspill er ikke helt de, men et kjempegodt forslag, så jeg skal absolutt tenke videre på den. Kanskje elektronisk dartskive er noe? :)

Skrevet

Epletre eller plommetre til hagen. Vi fikk plommetre i bryllupsgave, en av de gavene vi satte aller størst pris på, ikke minst nå ;-)

Et personlig dørskilt som du vet de vil like (må kjenne de ganske godt, da).

Skrevet

har tenkt på plommetre, men de har et frukttre av et eller annet slag, men de var ikke sikker på hvilket :P

Dørskilt har jeg også tenkt på, men har funnet ut at det tør jeg ikke å kjøpe, selv om det er søsteren min :)

Skrevet

Viss dei har (små) ungar så må jo bærbuskar vere genialt. Dei er så billege no at ein kan kjøpe ulike sortar utan å blakke seg :o) Viss dei ikkje har ungar eller ungane er store, er eit frukttre alltid kjekt, så sant dei har hage sjølvsagt.

Det er i alle fall det eg hadde sett mest pris på trur eg, her blir hagen alltid nedprioritert til fordel for andre ting som er viktigare.

Skrevet

Spørs hvor mye du har tenkt å legge i det, men et lite litografi som de selv kjøper ramme til er ikke så ille dyrt. Og en fin ting å kunne henge på veggen når de kommer så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...