Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Noen som vet hvordan jeg får den vekk?? Jeg holder på å bli gal nå. Våknet opp natt til fredag med kjempe øreverk og siden har jeg hatt denne "dotten" i øret. Hjelp meg noen !!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det enkleste er å dra til legen for å skylde ut ørevoksen.. Eventuelt kan du kjøpe utstyr på apoteket for å gjøre dette selv, men det er klønete og mye knot. Og som oftest må man uansett til legen til slutt for å få ut alt..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Eller så kan det hende du har en mellom øre betennelse, det hadde jeg. Kjennes ut som en sinnsyk dott i øret, men når du prøver å jevne ut trykket blir det bare verre! fikk noen piller av legen og da gikk det bort etter hvert, ellers hjalp det med en paracet og en ibux også! på kort sikt da vel og merke!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Har hørt at man kan helle litt olivenolje eller annen matolje i øret og ligge med det i ca 15 min. Det skal løse opp ørevoks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå