Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tenker som så, at når man kommer ut av dusjen så er man jo ren, trenger ikke å vaske hånddukene etter hver dusj, kanskje annenhver? Hva tenker dere?
mayaya Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 nei, ikke hver dusj. ikke voksne sine, iallefall. på andre siden, ofte blir det til at jeg tar håndduken fra forrige dusj til å stå på neste gang :-p
Fire småtroll Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Nei det gjør vi ikke, alle sammen har hver sin knagg ti badehåndkleet så det henges til tørk og brukes igjen..
Ranveig R Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Nei, vi vaskar dei etter dei har vore brukt 2-3 gongar.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 tenker samme som deg. her bruker vi de 2 ganger før vi hiver de til vask. eller sambo er fæl med å hive de til vask etter en gang. men da får han stå der med sjegget i postkassen når det ikke er rene håndklær. he he
*søtesmå* Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Oioi - nå føler jeg meg uren... Vi har flere håndklær hver som vi bruker - ett badelaken, ett til håret og ett til å stå på... Bytter håndklær en gang i uka tenker jeg.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 jeg bruker 2 håndklær, 1 til håret og 1 til kroppen. Det som jeg bruker til håret henger jeg til tørk, og så bruker jeg det til kroppen neste gang. Tar nytt til håret hver gang. Det som er brukt til kroppen, hiver jeg til vask. Samboer ender som oftest opp med å hive håndkle til vask, til ungene varierer det litt alt ettersom hvor skitten håndkleet er, og om vi må bruke det til å tørke gulvet etter at de har badet..
olla Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 vasker hver gang, hender jo at en tørker seg ganske godt i stumpen, og ja, en skal jo være ren, men liker å vaske håndklærne for det.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har annet å gjøre enn å vaske og tørke håndklær kontinuerlig, så nei. Og jeg gnir heller ikke hånedkle inn i rompa f.eks. som en annen viste til.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 haha, NEI! Det får da være måte på hysteri;) Tenk litt på miljøet også, det hadde ikke skadet!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 Vasker de ikke etter hver dusj nei. Bruker tre hver gang, og når jeg dusjer to til tre ganger daglig hadde det blitt alt for mye å tenke på. Dessuten blir jeg ren i dusjen, og jeg, som ei anna her, gnir heller ikke håndkleet inn i rompa;)
MintCondition Skrevet 3. mai 2009 #13 Skrevet 3. mai 2009 Nei guri. Skifter "ved behov", blir vel en gang i uka eller så? Dusjer ikke hver dag heller! Pleier heller ikke å gnikke meg hardt i rompa eller underlivet generelt når jeg tørker meg
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 Ja..som regel, men det er fordi vi ofte tar med oss håndkle til det andre badet der vi steller oss, eller at vi tørker håret og hånkleet bli liggende i kurven på soverommet...uff, vi må bli flinkere der ja!
mamarama og lille banan Skrevet 3. mai 2009 #15 Skrevet 3. mai 2009 Nei, vasker ikke hver dag. Tenker det blir rundt 2-3 ganger i uka jeg. Vi har selvsagt hvert vårt håndkle. Mini sitt håndkle vasker jeg hver gang, men det er fordi han bader bare to ganger i uka, så jeg slenger det uansett med når jeg vasker våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå